Nøstbakken Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Som teksten sier , kor masse koster det å lakkere ein bil. er lakk på den, men må pusses ned og lakkes opp gjen. det er ikkje snakka om inni dørene eller noko sånt. Noen som veit ein ca pris på dette..
-Anders- Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 alt fra 10-35000 ettersom hvor hvem hva osv. Jeg har fått pris på 20 lapper i osloområdet. Da skal jeg kun lakke utvendig og dem gjør all jobben(demontering/nedpussing etc.)
vetu03 Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Varierer veldig;) Men som sagt over. 10-35 og enda mer.
Nøstbakken Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 takk for alle svare, vil sefølgelig ha ein god lakk jobb, for sirka 20 tusen bør vel holde til ein grei jobb.. kommer vel litt ann på type lakk, men skal være orgina fage , å på mustang er det jo ikkje verdens dyreste lakk.
Alex88 Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 starter fra 10 000 - 35 000 og mer, kommer ann på.
JoCCe Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Kompis av meg fikk lakka en trans am, 35 ooo,- da ble den melomslipt og polert før ett siste lak klarlakk kom på da utstillings bil Men når er jeg bil lakkerer, så har du en kompis å gir han 15-20 ooo,- så skal du ha en go lakk jobb, lakken koster ikke så sykt, og om den ikke er full av små bulker å du demonterer det lille som er trenger det ikke koste en formue å lakke mustangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå