Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

idag vasket jeg bilen min E46 M3. Men etter det fikk jeg ikke åpnet døra på førersiden pga at kanskje det har kommet inn vann :( Har noen tips for å fikse det? eller har noen opplevet dette før?

Trenger hjelp :( .

Skrevet
Har døra fryst eller går ikke vinduet ner når du åpner døra mer eller har låsen låst seg eller hva skjer?

Det er bare døra, jeg drar i håndtaket med døra vil ikke opp, noen ganger går det.

Skrevet

Kommer ikke så mye av å bumpe ihjel sida eller da. Gi det mer enn time midt på natta før du pumper for tredje gang ;) Kan være at folk ikke gidder å følge tråden fordi det bumpes non-stop. Prøver selv å holde meg til max 1 bump pr. døgn.

Har ikke løsning på problemet ditt dessverre. Men prøv å forklar litt mer hva som skjer. Er håndtaket helt løst? Sitter det fast? Kan det være at noe på innsiden har hoppa av? Ikke så lett å gi tips når du bare sier at døra ikke går opp.

Lykke til.

Skrevet

spray silikon rundt døra, hvis vann er synderen så burde problemet forbedre seg eller opphøre helt. Kan evt ta kompressor og blåse ut alt av vann før du tar på silikonspray. Hvis problemet ditt ikke bedrer seg da er det ikke vann. Hvis du ikke får den opp i det hele tatt så varm opp bilen så får du den opp så lenge det er vann :D

Skrevet

Greier du å få opp døren, vist du rykker i håndtake?? Hadde et problem med passasjerdøren på bilen min.. Der måtte eg rykke i håndtake for at den skulle opne seg.. pågrunn av at der var nåken "Stag" som hadde bøyet seg inn i håndtaket..

Skrevet
rykk til, rett ut! IKKE litt på skrå opp ( som mange gjør feil)

Hva mener du?

Skal jo ikke akkurat være hokus pokus å få opp døra på en E46 da...

Skrevet

du drar vanlig, men det vil ikke åpnes. det er heller ikke løs, men noen ganger drar man litt fortere åpnes den. men ellers går den ikke opp:(

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...