Gå til innhold

Sommerfelg tråden

Share

Anbefalte innlegg

Eg misunne dåkke eg... Ser jo ut som alle drite penger her... Masse rått! Eg e ennå på leit ette noe billigt noe med kant som passe lommabokå mi eg... :( (snufs)

Det dukker nok opp noe :)

Jeg fikk mine for hele 1500.-, strøkne 8x18 med 2 slitte dekk og 2 nesten nye :)

Så om du leter vil du finne :)

huh368lsuc1obgvktd56.jpg

Bildet er fra sist sommer, ikke fått på enda, må senke først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mange flotte biler her :)

Kjøpte bilen min første helga i påska og nye felger sist helg. har vært i garasja pga ei vannlekkasje, men no er det i orden å bilen ska brukast :)

har ikkje skikkelig bilde enda pga dårlig ver. tok et med mobilen, men det er såklart 2 linselus på det :P

legger vertfall ut det eg har.

lv35w2azb0yug3k9mgvb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte sommerhjul av EdgePerformance.no i øvre eiker her om dagen, måtte jo slenge dem på med en gang, ble som nye etter en grundig vask :D P&W felger 19x8 med 225 og 235/40 dekk 8)

Pent dette, men har du 40 profil på 19 tommere ? Blir ikke det litt feil? :?

Her er de jeg skal ha meg, her har jeg bare testet med photohop da lommeboka ikke er helt enig enda.. Noen som vil tippe hvilken dimmensjoner det ser ut som? 19" ?

samuel325ferdig.jpg

(Felgene er foresten AC Schnitzer Typ.III Racing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene 2 hakk over er vel 18". Ang din bil restify, ser det ut som 19" og kledde bilen svært godt!

:) har bestemt meg nå, det må bli disse. Skal bare ha meg en liten tur på sjøen først nå. Noen som vet hvor man får kjøpt slike felger, evt. replika, gjerne i 19" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene 2 hakk over er vel 18". Ang din bil restify, ser det ut som 19" og kledde bilen svært godt!

He he :oops: bare en skrivefeil fra min side :D Mye dritt på tastaturet gitt :lol:

Pen bil du har Restify :D Hvilket merke er frontfangeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...