knut_olestad Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Eg misunne dåkke eg... Ser jo ut som alle drite penger her... Masse rått! Eg e ennå på leit ette noe billigt noe med kant som passe lommabokå mi eg... (snufs) Det dukker nok opp noe Jeg fikk mine for hele 1500.-, strøkne 8x18 med 2 slitte dekk og 2 nesten nye Så om du leter vil du finne Bildet er fra sist sommer, ikke fått på enda, må senke først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 La om til sommerhjul i går, på nysenket og nypyntet bil ..selv om det nok er et par uker til jeg kan belage meg på å bruke den for fullt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Det var en flotte bil du hadde caaatooo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard87 Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Mange flotte biler her Kjøpte bilen min første helga i påska og nye felger sist helg. har vært i garasja pga ei vannlekkasje, men no er det i orden å bilen ska brukast har ikkje skikkelig bilde enda pga dårlig ver. tok et med mobilen, men det er såklart 2 linselus på det legger vertfall ut det eg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 La om til sommerhjul i går, på nysenket og nypyntet bil ..selv om det nok er et par uker til jeg kan belage meg på å bruke den for fullt.. perfekt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard87 Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 er det M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard87 Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 er det M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 525IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Her er min:) BBS CH 19/8,5 med 225/35/19:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Fikk på sommerskoene på 525d'en 18" Breyton Spirit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Kjøpte sommerhjul av EdgePerformance.no i øvre eiker her om dagen, måtte jo slenge dem på med en gang, ble som nye etter en grundig vask P&W felger 19x8 med 225 og 235/40 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Kjøpte sommerhjul av EdgePerformance.no i øvre eiker her om dagen, måtte jo slenge dem på med en gang, ble som nye etter en grundig vask P&W felger 19x8 med 225 og 235/40 dekk Pent dette, men har du 40 profil på 19 tommere ? Blir ikke det litt feil? Her er de jeg skal ha meg, her har jeg bare testet med photohop da lommeboka ikke er helt enig enda.. Noen som vil tippe hvilken dimmensjoner det ser ut som? 19" ? (Felgene er foresten AC Schnitzer Typ.III Racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Felgene 2 hakk over er vel 18". Ang din bil restify, ser det ut som 19" og kledde bilen svært godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Felgene 2 hakk over er vel 18". Ang din bil restify, ser det ut som 19" og kledde bilen svært godt! har bestemt meg nå, det må bli disse. Skal bare ha meg en liten tur på sjøen først nå. Noen som vet hvor man får kjøpt slike felger, evt. replika, gjerne i 19" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Felgene 2 hakk over er vel 18". Ang din bil restify, ser det ut som 19" og kledde bilen svært godt! He he bare en skrivefeil fra min side Mye dritt på tastaturet gitt Pen bil du har Restify Hvilket merke er frontfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå