Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ingen skader på koffertlokk....500 om du henter...veier jo litt så om det må sendes blir det jo litt annerledes...alle forskjermene er solgt....samt førerdører...går jo som bare h... de tingene der....resterende må jeg sjekke opp i senere..

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Skrevet

Hei jeg har en e36 coupe og trenger følgende:

Panser, med isolering. Fint om det er i diamantsvart metallic

1 stk hjulbue, venstre side. Uten skader.

1 stk. deksel ved frontrute (det som er under vindusviskerne). Helst strøkent.

Skrevet

Trenger dør på passasjerside, helst i 314 Hellrot, til cab/coupe. Kan du skaffe det og til hvilken pris? Må være rustfri og skadefri...

Skrevet

Jeg er int i M3 bakfanger med diffusor til doble stusser, m3 sideskjørter, og baklamper i klarglass med led. Har du dette? kan du sende meg bilder PM ? Er det med alt av fester og lister til dette?

Mvh Øyvind

Skrevet

Hallais. Jeg er fremdeles veldig int i det koffert lokket bak i diamantsvart. Hvor holdt du til? Så kunne jeg kommet å titta om du har noe annet som kunne fristet.

Skrevet
Hallais. Jeg er fremdeles veldig int i det koffert lokket bak i diamantsvart. Hvor holdt du til? Så kunne jeg kommet å titta om du har noe annet som kunne fristet.

askøy,du kan nå meg på 40604121

Skrevet
Hei! trenger styre snekken til E34 uten slakk.. har ett problem att rattet/bilen begynner å riste noe sykt fra 70km/h å oppover. å dette er med 205 /50R17

usikker på om jeg har flere slike igjen...solgt en del av de.....men er du 100 % sikker på at det er dette som er problemet? ikke noe annet av slakk? som f.eks parallell staget?

Skrevet
Jeg er int i M3 bakfanger med diffusor til doble stusser, m3 sideskjørter, og baklamper i klarglass med led. Har du dette? kan du sende meg bilder PM ? Er det med alt av fester og lister til dette?

Mvh Øyvind

så å si tom for deler til e36 nå.....har kun igjen original bakfanger til touring m.hengerfeste,komplett sett med nye dempere av merke KYB +noe annet smårusk

Skrevet
Trenger dør på passasjerside, helst i 314 Hellrot, til cab/coupe. Kan du skaffe det og til hvilken pris? Må være rustfri og skadefri...

solgt

Skrevet
Hei jeg har en e36 coupe og trenger følgende:

Panser, med isolering. Fint om det er i diamantsvart metallic

1 stk hjulbue, venstre side. Uten skader.

1 stk. deksel ved frontrute (det som er under vindusviskerne). Helst strøkent.

dårlig med det dessverre

Skrevet
fin framskjerm jeg har fått av deg.. tror jeg finner ett annet sted jeg.. snakk om useriøs!

må gjerne si det,men har nok vært faktorer som har gjort det vanskelig dessverre...kan bare beklage det altså...om du fremdeles vil ha den får jeg uansett ikke sendt deg noe før om halvannen uke

Skrevet
fin framskjerm jeg har fått av deg.. tror jeg finner ett annet sted jeg.. snakk om useriøs!

og en ting til....skal du på død å liv kommentere det med slike kommentarer,send heller pm enn å drive å "ødelegge" salgstråden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...