Gå til innhold

Lakkere bilens skjørter i samme farge som bilen?

Hvordan mener du bilen skal lakkeres?  

28 stemmer

1. 1. Hvordan mener du bilen skal lakkeres?

• Lakkere skjørtene rundt om i bilens farge.
      27
    • Lakkere skjørtene sort som tidligere.
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet
ehhh... hæ!?!?

da bør det bli billig! hehe

...endelig er bilen tilbake i egen garasje! Ble FORFERDELIG dyrt til slutt :( Kunne snart kjøpt en helt ny bil for den summen æ har brukt til oppussing og vedlikehold :roll:

Skal prøve å få tid til å tectylbehandle kanalene og hjulbuene imorra, deretter er det på med sommerdekkene og knipsetid=)

• 2 weeks later...
  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nå har æ endelig fått bilen tilbake fra lakkereren, vasket den og satt på sommerfelgene :D Alt æ mangler nå er ...penger!

Legger ut noen bilder av resultatet (beklager dårlige bilder):

feuc2t5uo51r9yrubgx2.jpg

lqm3g9f51jc9rumw30st.jpg

exfdtwlfg3mqqo3ps8us.jpg

3qt9hpp5lbkp8u1295y5.jpg

Hva mener dere? Penere enn før? Æ er veldig fornøyd med lakkeringa, - sånn bort sett fra alle ripene æ fikk på kjøpet :x

Skrevet

Penere enn før : ) Men til en annen sak, er det fargeforskjell på forskjermen (nederste bildet) kontra resten av bilen ? Mulig jeg ser helt på trynet her. Meget pent med lakkert bunndel ivartfall.

Skrevet
Penere enn før : ) Men til en annen sak, er det fargeforskjell på forskjermen (nederste bildet) kontra resten av bilen ? Mulig jeg ser helt på trynet her. Meget pent med lakkert bunndel ivartfall.

Er en fargeforskjell der dessverre ja. Hadde bilen inne til lakkering og rustfjerning på dørene i fjor. Da ble dørene delvis lakkert, og hele dørene sprøytet med klarlakk. Lakkereren har tydeligvis greid overgangen bakover på bilen, men foran ser en tydelig skille :cry:

Skrevet
ble fint det ja :-)

ja, kanskje den har vært dunket litt foran i en skjerm?

...bilen har vært skadefri i min besettelse iallfall :D Hehe... Knyttet mæ altfor sterkt til den at æ kunne funnet på noen sprell. Takk for det ja :D

Skrevet

det stemmer det ja! var noe kjent med den når jeg så felgene nå... du som har hatt den i noen år nå? eller har du just kjøpt den fra en fra søgne eller noe slikt?

Skrevet
det stemmer det ja! var noe kjent med den når jeg så felgene nå... du som har hatt den i noen år nå? eller har du just kjøpt den fra en fra søgne eller noe slikt?

Æ har vel hatt den 3 år nå kan æ tenke mæ. Blir fort 3 nye år :lol: Den går nok mest i Søgne ja. Var jo en meget gjenkjennelig bil du hadde du også. Har vel sett den noen ganger...

Skrevet
jepp :-P du er kamerat til aleks, har kikkket på din bil med han, når han jobbet på yxen :-) hehe...ja, min har jo just blitt sånn da :-P

Aha, slik det henger sammen :) Blåst bort alle feriepengene før de i det hele tatt har kommet inn på konto? Hehe...

Skrevet

Hehe... Pengene forsvinner ut fortere enn de kommer inn skjønner æ :P Hvordan fikk du de ripene? Godt påskudd til å foreta en hellakkering. Hvor mye kom lakkeringen på?

- Gratulerer med dagen alle sammen!

Skrevet

en som kjørte med henger og mistet et reklameskilt(!?) så jeg fikk sneiet unna slik at jeg ikke fikk det gjennom vinduet... hehe... traff speilen, skjerm og døra... fikk 10k, og brukt 12k på lakkering ;-)

grattis med dagen :-)

Skrevet

Oh, crap! Flaks det gikk så bra som det gjorde da. Hellakkering til 12k!? Et kupp isåfall...! Takker og bukker :D

Skrevet

ja, var ikke så galt ;-) BTW kommer du på bimmerstreff 15 juni? en del som kommer, hadde vært artig med noen flere 5 serier... er urovekkende mange e36er der :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...