Ad|oS Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Da jeg var ute og kjørte i dag merket jeg at bakenden på bilen var litt ustabil ved hardt gasspådrag og hard nedbremsing. Føltes litt slik det gjør når man prøver det samme når det er glatt. Mulig det bare er noe jeg innbiller meg og at det er slik det skal være, men tenker det kanskje er noen foringer som bør byttes. Spørsmålet er, hva skal jeg se etter? Hvilke foringer kan det være, og evnt hva annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Kan legge til at det var 7-8grader ute, og at veien var litt småfuktig stykkvis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Har samme greia her.. Noen som har noen gode innspill? kom til å tenkte på en ting. Lite luft? eller opphengsfesta bak kan ha gått i stykker, slått sprekker? sjekket det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 kan være bare de at dekka er dålige;) kompiss sin sto stille nesten ved full gass, men når vi hadde fart bremsa den godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Har kjent det litt ved gasspådrag før, men da har det vært kaldere og vått, så bare tenkt at 328'n ville spinne litt hehe Men var rart nå da det var mindre som skulle tilsi at den skulle spinne. Har ikke sjekket lufttrykk, men sist jeg sjekket var det vel 2.2 foran og 2.4 bak med 205/55-16. Ellers har jeg ikke sjekket noe som helst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Skifter nok til sommerdekk til helgen, så finner ut om det er dem da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå