Geir Anders Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Rått med den telefonkiosken, har du prøvd å koble deg til internett via den? Hva slags topplagre har du kjøpt? Kommer til å kjøpe Rogue sine når mine råtner. Og hvordan syns du det er med H&R stabstag? Kunne tenkt meg å fått bilen litt stivere, men er redd det blir håpløst i trafikken, er elendige veier her.
elling Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 Det eneste jeg merket mtp. H&R staga var at den krenger mye mindre.. ellers merker jeg lite til dem. Nå skal det sies at jeg kjører på råtne org. dempere frem til neste helg, så opplevelsen er vell ikke komplett.. Hvilke topplagre tenker du på ? til demperne?
elling Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 Forøvrig har vi pellet ned sideskjermer og kanaler i helgen, og begynt å slipe/grunne dem + døra på høyre side.. blir vell lakk til uken. Alltid spennende å pelle ned ytterskallet og se hva som skjuler seg bak av rust osv.. på min bil så det slik ut:
elling Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 Du går seriøst til verks ja. Spent på tilbakemelding på de sorte foringene der.. Vell, for det første var de noe dritt å få på plass.. Eneste forskjellen jeg merker er at ved maks pådrag og gearshift så vriv den seg mindre bak.. før jeg skiftet alt av foringer bak så ble den litt "tail-happy" akkurat i overgangen mellom gira, nå merker jeg ikke noe til det. I tilleg virker den noe mere stabil når man går hardt på gassen ut av svinger, men det er begrenset hvor mye og i hvilke hastigheter jeg får prøvd dette på offentlig vei.. De orginale foringene som ble erstattet av de sorte er jo koniske i endene, med stort potensiale for vridninger i alle muilige rettninger, mens de nye er plan flate med kanter som går utapå "vingene" på festene, og i tilleg ca like harde som gråstein.. Orginal foringene: De nye:
elling Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 kule biler dette! spesielle felger, mener d går en (m3) e30 på pure-pf.com med disse felgene. hva heter de? Jeg vet faktisk ikke hva de heter Er 18x9" bak og 18x8" front ihvertfall, ET40. pure-pf.com M3'n har noen andre felger hvor eikene heller innover fra navet.. mine heller utover.
Rogern Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Var denne m3'en jeg mente på. lurer på om han skrev d var no hartge felger.
elling Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 Var denne m3'en jeg mente på. lurer på om han skrev d var no hartge felger.De så ganske like ut ja.. om det er Hartge vet jeg ikke, mine er uansett replica av et eller annet tror jeg, står pent lite om produsent på de
elling Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Da var endelig demperne på plass på bilen, så da er understellet ferdig, ihvertfall for årets sesong..
elling Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Da nærmer det seg sol og sommer, så da er det vell på tide å spre litt vårfølelse..
elling Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Etter tre år med bilen er det nå desverre på tide å selge, siden jeg har kjøpt noe nytt og raskere.. se egen tråd i salgsdelen. Jeg kommer til å savne bilen masse, den har en perfekt kombinasjon av praktisk og morsom..
elling Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 hva har du kjøpt? Noe gammelt engelsk surr med opel motor
elling Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 super 7 Ja, det står vell i signaturen min Så gjenstår det å se om jeg kommer til å angre.. Z3'n har vert en utrolig artig bil å ha, og samtidig praktisk når det trengs mtp størrelse, komfor og det faktum at den har tak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå