Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og fikk lagt om til nye sommerdekk i dag! Planen var på kjøpe Vredestein, men jeg gikk opp litt i pris i siste liten og kjøpte heller Dunlop sp sport maxx. Noen andre som kjører på disse og kan si noe om dem?

Jeg fikk jobben gjort på dekkvarehallen, mellom Røakrysset i solo og Bærum. Kjempefornøyd med, service og pristilbud der.

Skrevet

Jeg kjører selv på disse og de er fantastiske. Støyer litt, men i gjengjeld utrolig gode å kjøre på.. Å finnes nesten ikke sporing!

Kjørte på khumo KU31 før, disse ble utrolig fort slitt og sporet ufattelig mye, selv om de er veldig runde i skulderen :( Synd siden kuhmodekkene er utrolig støysvake!

Skrevet

Ja, jeg var ute og prøvde de en snartur, og la med en gang merke til at de støyet litt! Men ellers ble bilen som ny, lik null sporing! Kjørte på Falken tidligere, så det ble som natt og dag!:)

Skrevet

Jeg kjørte på Dunlop sp sport 2000 225/55/16 en sesong, de er vel ganske like, tror 2000 er en eldre modell.. De hadde ihvertfall veldig bra veigrep, men jeg mins disse spora ganske mye. Støynivå blir ganske høyt når de begynner å bli slitt dessverre. Men mulig sp maxx er bedre på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...