helge3 Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 noen som vet hvor jeg får tak i FULT effektanlegg til en 318is cupe eller bare grenrør og katalisator må være sports eksos
JulianS Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Du HAR grenrør... Kjøp simons sport system og fjern kat'en
helge3 Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 jepp vet jeg har grenrør men blir det ikke bedre med større dimensjon? tenkte 2,5" hele veien så bare på hele pakka fra supersprint men de hadde slutta å produser til 318is
ReiRud Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 grenrøret på iS holder mer enn nok...kjøp deg en sportskat i 2,5 og en lyddemper i 2,5 også en bakpotte ifra gs eller no...hvis du vil gjøre noe nærmest lovlig da..det vil si 3 lyddempere med kat.. støynivået blir for høyt, men det er skjeldent de sjekker
helge3 Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 hehe tenkte jeg skulle ha bare mellom potte og bak potte så raka rør til grenrøre tror det blir fin lyd og litt ulovlig men gir no en go fan i politiet:P
Sir Hofstad Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 hehe tenkte jeg skulle ha bare mellom potte og bak potte så raka rør til grenrøre tror det blir fin lyd og litt ulovlig men gir no en go fan i politiet:P ?
EirikL Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Han mener kanskje at en slik uttalelse som "gir en god fan i politiet" vitner om en litt forvrengt virkelighetsoppfatning Det hjelper ikke at du gir fan i politiet om du blir stoppet med ulovlige deler på bilen. Av må de uansett. I motsetning til hva noen tror, så blir man ikke tøffere av å stå i veikanten å krangle med lovens lange arm. Men for all del, gi gass...
Hankook Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Det største roblemet er jo ikke politiet. Men en full teknisk kontroll, å med din holdning, ser jeg for meg det kan bli mye de henger seg opp i.
EirikL Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Hvilken holdning? Poenget er at det finnes så mange bra løsninger på det aktuelle "problemet" som ingen kan si noe på ved en evt kontroll, at å "drite" i alt bare blir dumt. Ser ikke hva poenget skulle være...
Hankook Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Er jo nettopp den "holdningen" jeg mente. Det å drite i ditt og gi f''n i datt. er for dumt.
Mexos Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Jeg synes bare det er teit å fjerne katalysatoren. Går 3 dager så er man vant til den nye "effekten" og så er man tilbake på start igjen. Ikke at jeg er mr. grønn, men trenger ikke forurense mer enn nødvendig fordi. Jeg kjører med AC-Scnitzer effektanlegg på min. Grom lyd! Anbefales, men er et ganske dyrt eksosanlegg. Skal gi 4hk effektøkning ifølge Koed, men det tørr ikke jeg påstå.
EirikL Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Er jo nettopp den "holdningen" jeg mente.Det å drite i ditt og gi f''n i datt. er for dumt. Hehe, var litt trøtt i morrest. Trodde du siktet til min holdning
helge3 Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 hehe dere har litt rett har hatt nokk problemer med politiet ,så det er derfor jeg sa det jeg sa er bare lei av å bli stoppet osv.. viss dere skjønner . men tror det blir simons elns jeg kjøper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå