bimme Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Har sittet med photoshop så lenge at jeg gir opp...Noen som kan hjelpe meg å "lakke" caben min sånn som denne mbèn. Hvis noen har ideer om andre farger som hadde vært finere er jeg åpen for forslag... Er bare nysgjerrig på hvordan det hadde blitt med todelt farge på bilen siden jeg er nødt å lakkere nedre del uansett pga rust. På forhånd takk:)
bård Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Kan desverre ikke hjelpe deg med PS, er ikke stø på det sjøl. Men ikke gjør det på en e30 cab, ser bare rart ut uansett i og med at taket uansett blir svart.. Men gøy med PS uansett så er jo bare for ekspertene å sette igang:)
Astri Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Øi, den mercå har eg sett før. Går an ennå i haugesund?
bimme Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 Astri skrev: Øi, den mercå har eg sett før. Går an ennå i haugesund? Vet ikke .. fant bilde på nette å syns at det var en fin fargekombinasjon
ErikS Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Her er en rask modd fra meg. Beklager at finishen ikke er 100%, men det vil gi deg en pekepinn på hvordan det ferdige resultatet vil bli.
bimme Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Takk skal du ha...Noen som har noen andre fargealternativ som er bedre så er det bare å komme me forslag...
ingard Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 bimme skrev: Takk skal du ha...Noen som har noen andre fargealternativ som er bedre så er det bare å komme me forslag... Lakkere hele bilen i den gråfarga?
Eksos Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Her er jo bildet jeg sendte til deg.. Stemmer for å beholde fargen du har nå!
bimme Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Jo er kanskje litt enig i det ja..men alltid spennende å prøve noe nytt. Og siden det er så mange her så er noen kløppere med dataen så er dette en billig måte å ikke drite seg ut me lakkeringa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå