Gå til innhold

Vurderes solgt: Grenrør, turbo, wg, downpipe til E36 325


Ola.
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge komplett turbokit (eksos siden) til 325, da jeg uansett må bygge om masse for å få inn ny å større turbo på min bil..

må IKKE sammenlignes med div ebay-kit...

-Svært bra grenrør 6-2-1 med 2 rør opp til WG

-Tial WG, orginal, mener å huske den er 38mm

-Schwitzer S2 turbo, god for 500hk+

-Downpipe i 3" fra turbo, samt rør ifra WG å inn på 3" røra..

Bremset til 400hk 480nm på HJULA på orginal innmat i min bil, på 1bar ladetrykk :) (bjørnstad bil)

Fullt trykk ifra 3750rpm (bremsepapirene kan forevises)

Ikke slakke på turbo, å ingen blårøyk eller oljeforbruk..

Prisantydning, 11-12k... Skambud er ikke ønsket.

Som sagt, dette kan ikke sammenlignes med de "super duper" ebay kittene som sprekker i alle retninger.

Send PM om intresse

Ola

turbo.jpg

turbo2.jpg

komplett.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

driver å ska bygge no alla den motoren du har nevnt her....brukte du orginal sprut???va mer av deler brukte du??har hørt om flere som henter ut over 400hk uten å gjøre no me motoren men veit ikke va dem bruker av dyser, bensintrykksregulator, chip osv...så hadde vært takknemlig hvis du kunne skrive litt om d her:) evt sende en PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min har Eletctromotive tec3 datasprut..

Du får ikke ut 400hk uten å endre tenningsmappet, men PPF har chip til de med vanos, som du kan bruke ved trimming opp til 400hk!

Da trenger du grenrør, turbo, wastegate, stor ic, eksos, trykkrør, sinterclutch, chip og større dyser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  95932148 skrev:
okey:)

takker:) men en m50b25 er den med vanos eller har den mere tall/bokstaver i betegnelsen hvis den har vanos???

er helt sikkert no bokstaver å se etter i tilegg, men m50b25 fra 93 å nyere, har vanos i prinsippet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min motor har ikke vanos, å skal heller ikke ha det for neste trim nivå :)

Vanos er trøblete å holde på med på hardt trimmede motorer med datasprut, men fungerer fint på det 400hk chippet som PPF har..

Jeg ville uansett gått for datasprut, men det koster jo litt mer :)

Jeg har også vurdert å selge HELE 450hk kittet mitt, komplett med ledningsnett, datasprut (ferdig mappet), eksos, IC osv..

Men da blir prisen "litt" annerledes...

Da får du det komplett, bolt on, foruten sinterclutch..

Men da snakker vi fort om 50k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo for så vidt ikke sånn kjempedyrt da, men trur bilen jeg ska bygge blir dyr nok uansett:) er en e30 me m3 skjærmer som er bredda 6cm pr side bak og 2,5cm per side foran...i tillegg til skikkelig understell å motor osv så er vel planen å dra til tyskland å få den godkjent der så blir nok ikke no billig prosjekt er jeg redd :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ingen som vil bygge turbomotor?

Kan selge kun turbo og MLS for seg, å beholde gren/dp selv om det er noen intresserte..

Ser for meg 1500 for MLS pakningen, og 3500-4000 for turboen..

Kan også hende jeg har 2 stk innsugskammer tilsalgs snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...