Odd-M Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Prosjektbilen min vurderes solgt grunnet tids/interesse-brist. Todørs burgunderrød 1986-mod kjørt 246.000 km. Bilen har hatt voksne eiere og bærer ikke preg av å være tøft kjørt. Forrige eier er en pedantisk anlagt venn av meg som hadde bilen i 10 år. Teknisk i bra stand og bilen føles tight og fin. Kamaksel og vippearmer må byttes, alt av deler følger med. Slakk i styreledd og tannstag, deler følger med. Clutch er slitt men kjørbar. Midtre eksospotte er avrustet, bakre er nesten ny. Foringer på giroverføring bør byttes grunnet slakk. Ellers vet jeg ikke om noen feil og mangler med bilen. Klarlakken på tak og bakluke flasser av. Indre og ytre hjulbuer bak må byttes grunnet rust. Det er et lite rusthull under batteriet som på "alle" E30. Noen små hull i bakplate under baklys og rundt det ene støtfangerfestet. Overflaterust på kanaler og forskjermer. Litt overflaterust rundt antenne på bakskjerm. Bilen er tectylert og jeg har ikke sett noe rust i bukplaten. Jeg har løftet på tepper inne i bilen og har heller ikke funnet noe der. Følger med et sett 15' alufelger med meget bra dekk i tillegg til vinterdekk på stålfelger. Pris = bud inntil videre. Ring tlf 47 90 27 56 eller skriv i tråden hvis du lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Denne var fin og rustfri : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Synes ikke den var så ille jeg. Litt langt unna for min del bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Den var fin inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Fått bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Kun skambud foreløpig. Ja det er litt rust på bilen men langtfra uoverkommelig. En rustfri E30 finnes knapt med mindre den har stått optimalt lagret fra dag en, ikke vinterkjørt eller er totalrenovert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Prisantydn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Den var fin inni Hva er galt med interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Prisantydn? Åpen for bud. Selger ikke for 1500, selger garantert for 15000 for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Den var fin inni Hva er galt med interiøret? Ingenting ,, synst det var fint det var alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Hei, lurte på hvor i Nordland denne står jeg (sånn omtrent) For da går det an å finne ut avstand... Er Narvik i nordland? (langt unna Narvik i tilfelle?) Er bilen kjørbar, dvs er vippearmer og kam ødelagt el er det ventiltikk? Sjekka rust i kanaler, under bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Bilen står i Bodø, ca 30 mil fra Narvik og 70 fra Trondheim. Det tikker litt fra toppen men den er absolutt kjørbar. Mye frieksos da eksosen er avrustet etter mellompotta. Jeg har som sagt ikke funnet rust under bilen. Den ble tectylert av forrige eier rundt 96-97 etter hva jeg husker i farten. og har ikke vært på veien siden 2004. Det er litt overflaterust på utsiden av kanalene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steen1 Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Denne var fin og rustfri : D Haha Mykje du forventer for bilen !!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Hvor mye jeg forventer? Selger hvis jeg får et bud jeg er fornøyd med. Har ingen urealistiske forhåpninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Bud står nå på 8000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg