Doffe Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 jeg har en 85mod. E30 323 som jeg har litt problemer med, når jeg har kald motor og gir flatt jern så kommer den ikke skikkelig på turtall før rundt en 4000, jeg har byttet en ventil uten og slipe ventilsetet, kan dette ha noe med det og gjøre? Når motoren er varm da virker det som den funker helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Du skal da ikke dra den sånn på turtallet da den er kald!Det har den ikke godt av Er sikkert ikke noe galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 du må da ikke gi flatt jern på kald motor... galskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Fungerer den godt ved varm motor og ingen lugging osv osv på kald, så ville jeg ikke bekymret meg.. Har nok heller noe med at den ikke er så glad i og bli dradd på kald motor.. (Noe man heller ikke burde gjøra:) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Innbiller meg at jeg leste en plass at m20`n helst ikke skulle noe særlig over 3500-4000 omdr. før den har nådd normal arbeidstemperatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 og noen sier 2500 maks. Poenget er. Den skal IKKE draes før arbeidstemperatur. Og fortsatt skal den ikke draes, kommer jo selvfølgelig ann på oljetemperaturen ; ) Fin oljetemperatur og vann temperatur, da snakker vi : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Og noe sier meg at noen aldri skulle hatt bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sams Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 jeg har samme bil og i hvertfall på denne modellen er det autochoke, la den ruse seg selv opp på 1500-2000 ca.5min til den er nede på ca.900-1000 igjen, da er den klar til å kjøres skikkelig ps.ingen biler skal kjøres hardt når de er kalde, vis du ikke "vil" ødelegge motoren:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå