mariusno Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Hei! Jeg er ikke så innmari god på dette, hvis noen kunne ha hjulpet meg hadde jeg vært evig takknemlig! Jeg har en 99mod Bmw E46, som skal gjøres litt med. Men jeg er ikke helt sikker på hva som passer og ikke passer. Noen som kan gi meg noen forslag på bodykits,senkesett,eksosanlegg,lykter. Hadde blitt veldig happy hvis noen kunne hjulpet meg På forhånd takk:) Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Det kan vi =) Mine forslag er: Frontfanger: M3 E46-look, M-tech Bakfanger: M-tech, SRS Skjørter: M-tech, Hamann Senking: H&R fjærer og Bilstein dempere Eksos: Eisenmann m/soundpipe (Bilder av min: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=77699 ) LED-baklykter: Eks fra www.bimman.com eller www.modbargains.com www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusno Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Takk! Finner jeg alt på den nederste linken du ga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusno Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Hei igjen, har lett på nettet, men jeg finner ingen som selger det jeg. mulig det er jeg som er utrolig dårlig til og lete, men du hadde ikke klart og rote opp noen linker vel? Og hvordan er det med foringer o.l? må det byttes hvis jeg bytter fjærer/dempere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 foringer er lurt og løsne for så og stramme til igjen når man vet hva klaringen blir mellom bue og dekk. Har bilen på jekk o.l og jekker hjulet opp til høyden den har når alt sammen står på bakken. Da kan man stramme rundt foringerne igjen. Da blir det "hvile" stillingen og den vil ikke stå konstant i en "stressa" stilling som den eldre ville blitt og dermed hadde det blitt hurtigere slitasje. Bærekuler osv bytter du når det går i stykker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusno Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 ingen flere som har noen gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå