ArildJ Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Noen som har anelse på hvor stor dim. på felgene jeg kan ha på det største, på en original e34? og hva bør jeg ha? Skal importere fra USA nå, og er usikker på hvor stort jeg kan/skal ha Og noen som kjenner til noen rimelige lakerere i Rogaland, helst mellom Egersund til Stavanger området? går det ann og få tak i hele lykter til e34 serien? (med andre ord ikke runde lykter fremme) Mvh. Arild
Oderschvank Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 fremme eller bak? har 8,5" fremme og 10" bak uten problemer, måtte valse hjulbuene bak for den tok nedi når det satt folk i baksetet.
ArildJ Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 fremme eller bak?har 8,5" fremme og 10" bak uten problemer, måtte valse hjulbuene bak for den tok nedi når det satt folk i baksetet. jeg tenkte på både fremme og bak ja. fant noen felger jeg vurderer og importere på customwheel.com: http://customwheel.com/custom_wheels/product_info.php/products_id/789 så vil jeg lakere bilen rød etter hvert. (en eller annen mørk rødfarge nermere erlik rødfargen i felgene.
Nino Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 om du søker litt på ebay så finner du som regel det du leter etter... e34 headlights som søkestreng
ingard Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 om du søker litt på ebay så finner du som regel det du leter etter...bilde av noe stygt! e34 headlights som søkestreng Akkurat når det kommer til dette må jeg bare si, at hvis noen synes det der er fint, har de smaken i ræva.. Det er ingen unntak. Ugleøyne går greit, men gjør du sånt med en klassiker som e34 burde man bli fratatt bilen Under følger et bilde av den eneste rette oppgraderingen
Steffan C Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Helt enig med ingard! O.T: Helt sykt hvor rå denne sorte E34'n er .
Arild G. Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 kan ikke bli mer enig jeg heller hadde jeg vert mett i peng, så hadde jeg hatt nøyaktig likens e34 (kanskje uten vingen da ) her er bilde av samme bilen fra siden og bak: og til trådstarter ang. felger så er 18" finest på e34 i mine øyne. har hatt 10" bak med 255/35-18 dekk uten subbing.
GiljeN Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 noen som kan fortellemeg hvilken frontfanger det er ? er det m5 sidesjørt og bakfanger ?
Arild G. Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 det er ac schnitzer styling med en ekstra leppe under fronten.
ingard Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 det er ac schnitzer styling med en ekstra leppe under fronten. Sånn ot, hvor fikk du tak i fronten til 525'en din?
Arild G. Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 jeg fikk GS Bildeler til å bestille den, men tror ikke det går an å få tak i lengre.
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 for lav bak den bilen der da.. skulle hatt samme klaring mellom hjulbue og felg fremme og bak. noe jeg og sliter med..
Nino Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 da må du senke mer foran enn bak. i o m at e34 har lavere hjulbuer bak enn hva den har foran.
mbkomfort Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 for lav bak den bilen der da.. skulle hatt samme klaring mellom hjulbue og felg fremme og bak. noe jeg og sliter med.. Hallo, er det ingen som prioriterer kjøreegenskaper? kun "looks"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå