dannybj Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Hei! Jeg skal senke min '99 e39 528ia. Jeg lurer derfor på om dere kan gi noen tips om vilke senkesett jeg burde kjøpe, erfaringer, priser, forhandler osv. Har lurt litt på å kjøpe: Bilstein sprint dempere foran, Bilstein sport dempere bak. Eibach 30/25?(leverer eibach 40/20 senk?) Fjærer, og 10 mm senkeskåler foran. Hva synes dere om det oppsettet? Post gjere bilder av deres e39 og skriv oppsettet dere har på deres biler. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 mer senk.. 40 forran og 25 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 jeg har 40/20 senk fra FK Automotive med supersport dempere og er meget fornøyd med d værtfall! Perfekt senk med 40/20 !! senker man mer enn d blir d bare styggere dess mer man senker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 ja må uansett senke mer forran.. pga utførelsen av hjulbuene.. ellers ser det iallefall dumt ut men 40 / 20 er kanskje det jeg har.. er usikker... men jeg syns min er passe høy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannybj Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 ja må uansett senke mer forran.. pga utførelsen av hjulbuene.. ellers ser det iallefall dumt ut men 40 / 20 er kanskje det jeg har.. er usikker... men jeg syns min er passe høy Det var derfor jeg tenkte å ha 30/25mm senk med 10mm senkeskål forran.. Da er man vel oppe i 40 foran å 25 bak? Takk for raske svar.. Men det er gjør ingenting om fler skriver sine meninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Vet ikke helt hva jeg skal ha, har noen D2 coilovere på vei. 60/40 hadde vært kult men vet ikke åssen det går med 275 bakdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannybj Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 jeg har 40 forran tror jeg.. men er for lite.. i forrhold til bak.. så skal senke mer når jeg får på m5 fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 jeg har 50/30 med 18" felger . Syntes det ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannybj Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Noen som har bilder av sin e39 med senk? Hadde vært greit å se på noen før jeg bestemte meg.. Har ikke råd til å ombestemme meg etter jeg har har handla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannybj Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Ingen fler synspunkt? Har forresten kikket litt på spax coilovers kitet til GS. Noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Si ifra når du bestemmer deg, da jeg har tenkt å senke min å snart:) Men har sett litt på sette til koed jeg.. di hadde jo justerbart?? Har du luftfjering bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Ser om jeg får frem bilde. Men har Eibach 30 fremme og senket på belgene ca 15 bak, med 18 tommere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannybj Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Si ifra når du bestemmer deg, da jeg har tenkt å senke min å snart:) Men har sett litt på sette til koed jeg.. di hadde jo justerbart?? Har du luftfjering bak? Har ikke luftfjæring nei.. Er en sedan jeg har.. Skal si ifra når jeg har handla.. Lurer veldig på spax rsx coilover fra gs. De har jo kampanje på de også nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannybj Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Ser om jeg får frem bilde. Men har Eibach 30 fremme og senket på belgene ca 15 bak, med 18 tommere. http://images.bimmers.no/files/0rktn7ayebw3t70yzk21.jpg Flott å se noen bilder. Men hadde vert fint å sett noen andre også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå