berntsen Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Er det alternativer til lavere dempere til e34 annet en gule koni og bilstein? Er vell lite lurt og kjore orginalt med 60/40 senk og er ikke en bil som er poeng med dyrt understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 supersport ikke så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Skjekk www.schmiedmann.no (Ikke ofte jeg råder til og skjekke der) Men har faktisk hørt nyss om at det er noe de skal ha ; ) Alt uorginalt har de, for faen ikke orginalt. Fins ikke ord for hvilke spesialister de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Brukte GAbriel oljedempere (godkj for senk) på E30 med god senk, fungerte fint det. Fåes kjøpt hos Veng osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Takk for svar folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Det skal være flere som har gode erfaringer med lowtec, som de selger på schmiedmann. Rimelige dempere for bruke med senkefjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 vel, jeg må si at jeg ikke ble fornøyd med mine lowtec. kjøpte 60/30, får å bytte fra 40/40. men det ser sannelig ut til at den ble høyere fremme og lavere bak, istede for omvendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Skal man kjøre budsjettdempere med senkefjærer mener jeg oljedempere fra Gabriel er greit. Gassdempere som ikke er tilpasset gjør vondt verre. Kunne hørt med Cobra om de har doble gasrørsdempere (Gundersen sportscar) til din. Er ikke akkurat fornøyd med settet jeg kjøpte, men er rimelig og sikkert ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Har sett litt på koed og er jo marginalt forskjell fra jalla sport dempere til bilstein og koni så handler nok bare et sett bilstein. Va jo bare rundt 4 lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Eg har noe så hette apex senkesett på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå