mudbug Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Hei! Min klimaanlegg blåste luft en stunden, så stopper litt ca. 2 min og begynte å blåste luft igjen, er det normalt??? eller er det noen galt. Jeg lurer på at når klimaanlegg går for tomt gass, så blåste den ikke ut kaldt luft, hvordan fyller man inn gass?? takk for rådet. min bil er e39 2000 model
jørn_318i Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 varmeapparatsmotstand har vært et problem, kosta vell en 1000kr når jeg skulle ha trur jeg, for da levde vifta på varmeapparatet sitt eget liv ved å regulere hastigheten sjøl
BlueM Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Dersom klimaanlegget skal kjøle ned luft og er tomt for gass, så begynner det gjerne å gå litt bananas ja. Opplevde lignende symptom på min E39. Etterfylle gass kan du gjøre på verksted eller kjølefirmaer. Jeg valgte sistnevnte siden det var billigst.
TheBirg Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Om viften er bananas kan det være varmeapparatsmotstanden som jørn_318i nevnte. Og som BlueM sier ta kontakt med et verksted som driver med fylling av bil-aircondition. Mitt bidrag : har det blitt tomt for gass vil det bli tomt igjen, så få sjekket for lekkasjer før du fyller på nytt .
Hanzo/// Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Noen som vet om noen i bergen som skifter/fyller gass`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå