Robben Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Prøvde å installere carsoft på en annen pc, og fjernet alt av virus ect før jeg installerte, men da man tar diagnose, kommer det opp en ny feilmelding som sa at det var dårlig kontakt. Kan dette ha noe med instilling av com porten å gjøre?
Aquarius Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Robben, hva slags com port bruker du? USB/com convertere er vanskelig å få til å fungere (frarådes også på CarSoft's hjemmeside). Har du eldre pc har du sansynligvis en skikkelig com port, kan dog hende med feil innstillinger. Bruk ellers PCMIA konverter. Fungerer i alle fall for meg. CarSoft kabelen bør være tilsluttet før du starter programmet. Kan også være et forsøk verd å reboote pc med kabelen tilsluttet. Går ut ifra at du har på tenningen i bilen
Robben Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Bruker en litt eldre stasjonær pc med vanlig Com port. Tenningen er på ja! Tror ikke jeg har prøvd å reboote pcn med kabelen tilsluttet enda. Skal bruke noen timer etter skolen imorgen for å få det til å virke. Tusen takk for svar btw!
Deep Dish Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Ett tips: Skru ned hastigheten på com-porten... Dette hjalp når jeg fikk module not responding mld. Gå inn på kontrollpanelet, system, enhetsbehandlig, trykk på com-port og på egenskaper, der kan du velge kommunikasjonshastighet på porten, sett hastigheten til det laveste.!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå