KnutH Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Legger ut min perlebil, en 325i Coupe. Svart skinninteriør som ser ubrukt ut. Rust har jeg ikke funnet på bilen under mitt eie. Det kan vel ha noe med at den er importert fra amerika. Har vært konkurranse anlegg i bilen så det er innbyggde høytalere/subber i dører bak og frem. Følger med 2 ubrukte sommerdekk. Resten av dekkene er heller ikke utslitt. Bilen har stått vinterlagret i 5 år. Amerikansk importert bil. Fjernstarter. Altså, start den enten med mobilen din eller med en knapp på alarmkontrolleren. Er telefon i bilen. Ringer med kontakt kort. Du kan ringe til bilens nummer og starte og slå av bilen, du kan kutte bensintilførselen og mye mer. Får med eska til så man får lest seg til dette. Sorte lykter med angleeyes. Bilen er chippet, effektanlegg med 2 stykk dtm potter. Sportsluftfilter. Utstyr ABS Alarm Alu. felger Diffsperre EU-godkjent El. just.speil El. vinduer x 2 Fjernst./Sentrallås Kjørecomputer Kurve/tåkelys Midtarmlene Nedfellb. baksete Radio/CD S./V. hjul Sentrallås Servicehefte Servo Skinn Skinnratt Soltak Soundsystem Sportsseter Sportsunderstell Utetemp. Varmeseter Xenonlys http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1844187 Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Ta kontakt om du vil se flere bilder eller vil ha mer informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Så ut som en grei bil, fra min synsvinkel.. Men hvor står prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 100.000,- men kan selges billigere ved hurtig avgjørelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Regner med at bilen kan fly med den vingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Mja, tar ikke helt av fra bakken men, ikke langt unna ;P Vingen ser superstor ut på bildene men den er faktisk ikke så stor når du får sett den irl. Rekker vel opp sånn ca til halve bakruta Den gjør seg. Ikke mange som har denne, ikke som jeg har sett iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Nå har jeg lagt ut bilder fra bilen innvendig Håper det er noen der ute som liker hva dem ser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Er girkassen byttet siden den har 6 gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 skal vel være 5 blir 6 med revers. Har ikke byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skumlenissn Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 er jo min goe gamle jo..jeg som har bygget denne ,,savner denn litt ja.men kor ha d bidd av carbon leppa til frontn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 I går kveld skulle jeg ta en motorvask på bilen. Jeg jobber på en statoil stasjon så jeg har tilgang på det meste man har på stasjonen. Og jeg viste at vi hadde avfettingsveske inne i arbeidshallen. Fant et par flasker som var så si tomme, brukte opp det, men var ikke nok. Så fant jeg en med masse væske. Jeg begynte å sprute på. Etter jeg hadde spylt av dette så begynte dekslene å miste fargen. Dekslene ble etter vært mer og mer hvite. Så tok jeg en skikkelig luktedrag på avfettingsvæska og fant fort ut at den lukta ikke stemte. Da har det seg at det har vært en jevlig lur person i omheng som har bytta avfettinga med batterisyre. Så fargen har vel så si etsa bort et par plasser. Hvis ingen kommer med et realt bud ganske straks så tror jeg at jeg beholder bilen for å få lakkert de delene som er blitt utsatt. Altså, det er ikke store utgiftene å få dette fikset men det er jo "helheten" på bilen som er blitt skadet. Jeg er selvfølgelig villig til å gå ned litt mer i pris, nå som dette har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Da har jeg lagt ut et par bilder av hendelsen og litt andre bilder Carbonleppa er desverre ikke kjøpt inn enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharif Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Alvorlig kjipt at det skjedde :S hvor mye tenker du og selge for nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Var på GS å trøstehandlet carbon leppa til ac schnitzer idag. Blei skuffa da jeg kom hjem og skulle montere den, så passa den ikke til fronten, selv om jeg spesielt spurte om den passa. Var ca 3cm for kort blant annet. Anyways, da jeg holdt på å rota med bilen, så tok jeg frem en bumper care flaske fra autoglym og prøvde meg frem på det som hadde mistet svart fargen og fargen kom faktisk tilbake. Blir å gnukke litt imorgen så det blir fint igjen. Blir vel å ta 85k for den som den står nå tenker jeg. Var inne på GS å fikk sjekka bilen, så jeg skal skifte ut startern først. Fikk beskjed om at den holdt på å tok kvelden.. Bestilte meg en annen grill også, liker ikke kromkanten på grillen siden det ikke fins annen krom på bilen + at det er netting og ikke riller. Fyrer opp med svart eller carbon grill også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg