Gå til innhold

Bmw 325i 24v Coupe selges


KnutH
 Share

Anbefalte innlegg

Legger ut min perlebil, en 325i Coupe.

Svart skinninteriør som ser ubrukt ut.

Rust har jeg ikke funnet på bilen under mitt eie. Det kan vel ha noe med at den er importert fra amerika.

Har vært konkurranse anlegg i bilen så det er innbyggde høytalere/subber i dører bak og frem.

Følger med 2 ubrukte sommerdekk. Resten av dekkene er heller ikke utslitt.

Bilen har stått vinterlagret i 5 år.

Amerikansk importert bil.

Fjernstarter. Altså, start den enten med mobilen din eller med en knapp på alarmkontrolleren.

Er telefon i bilen. Ringer med kontakt kort. Du kan ringe til bilens nummer og starte og slå av bilen, du kan kutte bensintilførselen og mye mer. Får med eska til så man får lest seg til dette.

Sorte lykter med angleeyes.

Bilen er chippet, effektanlegg med 2 stykk dtm potter. Sportsluftfilter.

Utstyr

ABS

Alarm

Alu. felger

Diffsperre

EU-godkjent

El. just.speil

El. vinduer x 2

Fjernst./Sentrallås

Kjørecomputer

Kurve/tåkelys

Midtarmlene

Nedfellb. baksete

Radio/CD S./V. hjul

Sentrallås

Servicehefte

Servo

Skinn

Skinnratt

Soltak

Soundsystem

Sportsseter

Sportsunderstell

Utetemp.

Varmeseter

Xenonlys

vsyfop7g0mhvdyo09ri0.jpg

6ej9vvhc1qnumhqhih31.jpg

1g7xqy5xyep9ol5940xa.jpg

yilm8uqg8xa28c86sd4p.jpg

uxeajloihewa722fs1qf.jpg

zevr5ryrr4x9bghzx6z9.jpg

l10xdrk11u3rgwozz6su.jpg

4d1yhp53w3juq29y4v80.jpg

ivhz5vpnhlmgevs6wlqh.jpg

h7ehtxdlh5t7i7euzfoq.jpg

2rsmcr5z6skmkz31o28s.jpg

wlnq1rani07sucxy6rqr.jpg

nt4nv08d9o3biry2pyxq.jpg

v1h957oi16hkgzcztqmm.jpg

r1kwcuzjeqoyk2t6sme7.jpg

zc860fmg338mikfpk6ho.jpg

5ptlk29jz9sra6dx5ts8.jpg

m02zhqpq21r9ahl9urfj.jpg

eb1xhzpu80npkjkr88lr.jpg

9oe7ewv5owqrbagzvvq2.jpg

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1844187

Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse.

Ta kontakt om du vil se flere bilder eller vil ha mer informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, tar ikke helt av fra bakken men, ikke langt unna ;P

Vingen ser superstor ut på bildene men den er faktisk ikke så stor når du får sett den irl. Rekker vel opp sånn ca til halve bakruta :) Den gjør seg. Ikke mange som har denne, ikke som jeg har sett iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld skulle jeg ta en motorvask på bilen. Jeg jobber på en statoil stasjon så jeg har tilgang på det meste man har på stasjonen. Og jeg viste at vi hadde avfettingsveske inne i arbeidshallen. Fant et par flasker som var så si tomme, brukte opp det, men var ikke nok. Så fant jeg en med masse væske. Jeg begynte å sprute på. Etter jeg hadde spylt av dette så begynte dekslene å miste fargen. Dekslene ble etter vært mer og mer hvite. Så tok jeg en skikkelig luktedrag på avfettingsvæska og fant fort ut at den lukta ikke stemte. Da har det seg at det har vært en jevlig lur person i omheng som har bytta avfettinga med batterisyre. Så fargen har vel så si etsa bort et par plasser.

Hvis ingen kommer med et realt bud ganske straks så tror jeg at jeg beholder bilen for å få lakkert de delene som er blitt utsatt. Altså, det er ikke store utgiftene å få dette fikset men det er jo "helheten" på bilen som er blitt skadet. Jeg er selvfølgelig villig til å gå ned litt mer i pris, nå som dette har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på GS å trøstehandlet carbon leppa til ac schnitzer idag. Blei skuffa da jeg kom hjem og skulle montere den, så passa den ikke til fronten, selv om jeg spesielt spurte om den passa. Var ca 3cm for kort blant annet.

Anyways, da jeg holdt på å rota med bilen, så tok jeg frem en bumper care flaske fra autoglym og prøvde meg frem på det som hadde mistet svart fargen og fargen kom faktisk tilbake. Blir å gnukke litt imorgen så det blir fint igjen.

Blir vel å ta 85k for den som den står nå tenker jeg. Var inne på GS å fikk sjekka bilen, så jeg skal skifte ut startern først. Fikk beskjed om at den holdt på å tok kvelden..

Bestilte meg en annen grill også, liker ikke kromkanten på grillen siden det ikke fins annen krom på bilen + at det er netting og ikke riller. Fyrer opp med svart eller carbon grill også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...