jørn_318i Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 som teksten sier så holder jeg på med å bytte motor på min 540 m60 men etter å ha holdt på i flere dager med å få ut motoren så lurte jeg på hvordan det er mulig å få den nye motoren inn på lettest mulig måte? og så har jeg en med 300000km, på handa for 4500,- men er denne motoren brukt opp elglede igjen av den? skal også bytte registerskinner noen som har gjort dette og har noen tips?
mbkomfort Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 De der v-åtterne der har stempler som går direkte i aluminiumsblokka, er jo en sterk alu legering da, men det varer ikke evig.. Det er også 2 forskjellige legeringer blokkene er laget av. Hadde vert kjekt å vite hvor langt/lenge de varer
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 etter hva jeg har forstått skal de gå 500k uten videre problemer..
Sir Hofstad Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 De der v-åtterne der har stempler som går direkte i aluminiumsblokka, er jo en sterk alu legering da, men det varer ikke evig..Det er også 2 forskjellige legeringer blokkene er laget av. Hadde vert kjekt å vite hvor langt/lenge de varer [/quote ?
jørn_318i Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 men hvordan er det lettast å få inn motoren da? med girkassa på og heise den in ovante eller å senke ned traversen og sette den inn fra bunn og opp?
S.Hafsmo Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 tror det ligger noen bilder på bimmeforums.com av folk som har gjort det der. bare å søke litt rundt.
S.Hafsmo Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 tror det ligger noen bilder på bimmerforums.com av folk som har gjort det der. bare å søke litt rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå