Fredrik90 Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Hei, tenkte jeg nå skulle lakkere min BMW e36 320i sine side-skjørt, nedre frontfanger og bakfanger til samme farge som bilen. men det som er problemet er at høyre side-skjørt har fått seg en liten smell cirka midt på.. Noen som har tips og triks til hvordan jeg skal rette ut denne smellen? Takker for alle tips og triks! MVH Fredrik90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Er vel nesten billigere å bare la det være slik og heller kjøpe seg kanalskjørt/M3-skjørt og få dem lakkert. Ser mye bedre ut også... Koster 1500-2000kr for noen uorginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik90 Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 har sett litt på dette settet fra schmiedmann http://www.schmiedmann.no/ProductPictur ... 03_big.jpg koster 4800 for fanger og skjørt, noen erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Vet bare at det har vært masse problemer med at de uorginale sideskjørta der ikke passer. Blei rådet til å ikke kjøpe de av en som jobber der. Kjøp heller orginale, koster litt mer, men er verdt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 e så lite skade da der at du kan sparkla da . men viss du føle bulken e for stor så kan du sveisa på ei plata så du kan slå i plato for og få bulken ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik90 Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 var noe som sparkling jeg tenkte på ja i utgangspunktet, siden jeg har ikke så altfor masse penger å legge ut på nye skjørt=/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik90 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 noen som har tips og måter dette gjøres på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Ville aldri sparklet de bulkene der, enten bytter du et stykke av kanalen, eller hele hvis de er angrepet av rust, eller monterer på skjørt. Noe annet blir litt jalla syntes jeg. Bedre å heller vente litt mens du sparer litt da så blir det bra hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Er ikke det der glassfiber? Hvis ikke, få tak i en grisepigg, og så sveiser du bare på en bolt der du skal rette ut, skru på grisepiggen og bank ut litt, men ikke for mye, for du må nok sparkle for og få det pent. På den måten kan du iallefall få ut bulken litt, og du trenger mindre sparkel. Men beste og letteste løsning er nok og bytte den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå