Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil laga ein liten tråd med skrytebilder av bilen min eg. For mange så sikkert detta barra ein vanlig, sure e34. Men i mine auger så e detta gobilen min. Og eg e vannvittigt stolte øve an. Og i dag va det ein kjempe annledning te å testa ut kameraet på plassen eg har hatt i tankane lenge siden været godttok det og bilen va nyvaska. :D

Setter alltid pris på komentarer forresten.:D

nbqplm6nxjuvnjmy4t9b.jpg

8o8dgpzijhicteibvy01.jpg

pt9vo6bxs37avwjzvxdb.jpg

xu2qz23jbuhj3gf1chh4.jpg

rnh558z3bcx5ylefqo8t.jpg

5iihzwlk4ncbmareiaec.jpg

dm9j50geke0j1nuilgh7.jpg

7fdt2vazpv5ikyice04x.jpg

jquvpjiu06poomqdcq1h.jpg

qb5es19ktr2c6fgvupa0.jpg

geqpw16j60pah6xwe4u9.jpg

igl4lyotomex681ro9lf.jpg

h6oumsmm2j2yv2n793b9.jpg

mv209xkv5chassy0c20e.jpg

9r84ae1drk8zxqrnj7hk.jpg

Skrevet
Fint eksemplar som du trygt kan være stolt over!:) Passet felgene!

Takk takk.:D Gleder meg å hørra.:D Felgene e vinterfelgene mine, då eg ennå ikkje har fått tak i noen kjekke sommarfelger. :(

Skrevet

Har noen tips til nesten gang, og det er å ikke sving hjulene ut, la de stå rett fram. I hvertfall ikke la de sprike sånn her, for da ser man all dritten i hjulbuen, og det faktum at hjulet ikke er så bredt..

Og ikke bruk blits, da sand osv blir veldig lyst opp.

Bilen har definitiv potensiale, og liker det siste bildet! :)

Skrevet

Hei

Takk for tips. Skal huske det med dekka til neste gang. :D

Når dte gjelder blitz så var det i skumring og eg ane ikkje kossen eg slår av blitsen på detta kameraet. Og det at sanden e så lyse e fordi det egentlig e sandstrand-sand. Bildene e tatt redd nedforbi huset våras, der de lagra sandstrand-sand før...

Skrevet

Fin E34 dette Astri :-).

Om du får fjernet den radio antennen på bagasjen og byttet tåkelysene dine til noe som passer resten av lysene dine blir dette enda hakk bedre. Gratis med fin bil.

E34 har 20 års jubileum år også så ta gjerne turen til Valle Hovin 4 mai på vårmønstringen til bmwccn øst også ;-).

Skrevet

Takk takk.:D

hehe, vet du ka? Det med antenna har eg aldri tenkt over før, men siden du nevnte det nå så kommer eg til å gå og irritere meg over den te eg ein dag fjerne an. :D Men då må det vel sveises og lakkes da?

Grøftelysa e originale og ikkje tilkobla ennå, men eg må få fiksa fangeren som dåkke ser før eg spandere nye lys på an.

Hadde vært skikkelig fett å kommet på 20 års jubileet da, men eg bur så langt vekke. :( Og så lurte eg på om eg sku ein tur å kikke under vårmønstringa i Bergen 1 mai... Syns det e litt tungvindt å dra jenta mi på 1 år rundt i hele Norge for å se på bil. Men takker for innbydelsen.:D

Skrevet

fin og orginal e34 dette astri :)

er glad for at jeg har antenne integrert i bakruta jeg :)

ikke så fint med den lange piska. men et alternativ er jo å få tak i ei kortere antenne.

mange bra bilder også, men synest bildene generellt var litt uskarpe.

har du stativ til kameraet ditt? visst ikke så er det å anbefale.

får fine å skarpe bilder da, og så kan en justere opp lukketida visst det er litt mørkt uten å bruke blitz.

synes bilde nr 2 av de siste du la ut var knall :)

Skrevet
fin og orginal e34 dette astri :)

er glad for at jeg har antenne integrert i bakruta jeg :)

ikke så fint med den lange piska. men et alternativ er jo å få tak i ei kortere antenne.

mange bra bilder også, men synest bildene generellt var litt uskarpe.

har du stativ til kameraet ditt? visst ikke så er det å anbefale.

får fine å skarpe bilder da, og så kan en justere opp lukketida visst det er litt mørkt uten å bruke blitz.

synes bilde nr 2 av de siste du la ut var knall :)

Takker så masse.:D E så godt å hørra at noen faktisk synes bilen min e fine.:D Hihi.

Eg har ei kortere antenne på taket, men eg ane ikkje kas av dei så fungere. Hadde det vært tøft å bytta ut den på taket med ei haifinne eller hadde det blitt for døllt?

jo, me har stativ, men eg tok det ikkje med, så grunnen te at det ser litt uskarpt ut e at det blåste liten storm da eg tok bildene, men det var opplett så eg måtte utnytte det.:D Og sånn lukkertid greier kan kje eg noe med. kameraet e et canon EOS 400d. E litt for avansert for min del, men eg e fornøyd med bildene. :D Syntes plassen eg brukte av goe, men eg burde ha tenkt mer over vinkler med tanke på husene i bakgrunnen.:D

E det noen som kan lage avatarbilde av det bildet arildG sa til meg?

Skrevet

He he ja ingen stor greie men når du først spurte. Vet det er slike fornikla bitter som ofte blir satt over hull i karosseriet. Fåes vel kjøpt på alle bilrekvesita forretninger. Denne kan kansje lakkes ellers så er det vel noen andre med noen råd her også.

Gsbildeler har noen kampanjer fram til ut i juni ellers så har jeg litt sansen fordi som selges på biltema som har litt blå skjær men koster vel rundt 700kr stk.

Her er bilde av min forrige E34 med biltema tåkelys:

5566f6cbv6crqcqflx89.jpg

Ja kansje litt drøyt kjøre til Oslo med så små barn men ta det som ferie tur da veit du :-)

Skrevet

Flott bil, men biltema lysa var ikkje heilt min smak.. Liker egentlig den originale formen på grøftelysa, men kunne tenkt meg dem i krystall eller svart hvis eg ein gang får meg mørke hovedlykter. :D men som sagt så e kje skifte av grøftelys først prioritert, men å få de til å funke. :D

Ja eg har sett sånne bitter som du nevner. Kan jo det da, men de ma isåfall lakkes svarte ja.

hehe, ferie får eg ta i sommer hvis eg har råd.:P

Skrevet

Ja litt usikker på hva enn får til e34 iår men kikket på underlys til e36 der blanke krystal/svart var få kjøpt. Må være noe som står i still til hovedlyktene og blinkerene dine. Det glasset på underlysene skiller seg litt ut om du sjønner. Men for all del fin bil som du kan være stolt av Astri. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...