Glenno Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Kikket litt på gsbildeler: Dette er noe jeg selv vurderer av hovedlykter DE: Kan ikke finne slike til E34 som er få til E36 men tror kansje dette kunne blitt fint: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 ja har kikka ein del sjøl. Har funne ein del mørke lykter på ebay, men for øyeblikket så har eg ikkje økonomi te det, så da får det originale funke imens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Jepp, blir slik med meg også. Skulle gjort så mye egentlig men må prioritere hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 hehe, godt eg ikkje e aleina om det då. syns alle bestiller og handler til bilen sin i ett bankende kjør her inne eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 her er et par avatarer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Takk, åsså var det det at kossen får eg lagt dei te profilen min nå? Hehe, go på data? Eg? nei det har vi ikke sett! eg likte godt den øverste eg. Edit: Eg fekk det faktisk te!! Woho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 hehe, godt eg ikkje e aleina om det då. syns alle bestiller og handler til bilen sin i ett bankende kjør her inne eg. Ja men det blir vel en livsstil for enkelte i mindre og større grad. Kjenner folk i bmw miljøet som bruker alt de har til forbedre sine biler men de er jo stort sett uten familie med unger da, sånn sett da. Men helt greit nok syntes jeg. Folk velger selv hvor mye de selv ønsker satse/prioritere. Her er min tråd om min bil, ønsker etc.. . men hva det blir til er annen sak . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Ja, hadde dette vært for 3 år siden da eg var aleina så hadde nok bilen blitt førsteprioritert, men så lenge eg har ei datter så kommer hu først! Og for meg så e det ein selvfølge. Ser at ønskelista mi e litt mer beskjeden enn din ja. Hvis du trykker på tråden om min bil så ser du ka eg ønske meg. En ting eg ikkje har nevnt i den e større motor. Og det e jo ein selvfølge at eg ønske meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå