Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer igjen å selge mine orginale BBS LM da en potensiell kjøper av bilen min er villig til å droppe felgene mot reduksjon i prisen.

Det var mye interesse for disse felgene tidligere i vinter, da hadde framfelgen en skade i lakken og det var uklart hvor mye jobb det ville være å fikse den opp. Jeg har fått bort mesteparten av det synlige rustne varmsponet så langt, så jeg legger opp bilde av hvordan denne ser ut nå.

Jeg har også bestilt nye dekk som er på vei i posten, så disse er ikke påmontert enda. De betalte jeg ca 6000 for. Har tidligere fått bud på 10-12.000,- for kun felgene før jobben med å få bort varmsponet ble påbegynt.

Listepris i butikk var over 10.000,- per felg.

Jeg fikk de billig til 30.000,- excl.moms (med dekk) i Sverige for noen år siden.

BBS Lemans

Foran: 18x8.5 ET38 (?)

Bak: 18x9.5 ET32

Toyo Proxes T1-R

Foran: 225/40/18

Bak: 255/35/18

Den skada felgen med riper:

nbdnx28ttipzuedhca7u.jpg

2d4h6oncnvc5zoxe79p3.jpg

h6pzunq463xeyl2u8ek3.jpg

Bakfelg:

qznezkowmx8azepoxc1d.jpg

Skrevet

PM sendt.

Hvis det skal bli aktuelt å selge bilen til redusert pris, så må jeg nesten ha penger for disse. Bud over 10-12k for kun felgene kan vurderes.

Eventuelt byttes i noen skikkelige fete 19-20" BBS CH eller Enkreuz til E46 M3 hvor jeg evt betaler mellomlegg.

Skrevet

Jeg har riktig nok hatt punkteringer, men ikke kjørt på felg, er rimelig sikker på at disse felgene ikke er skjeve da de er en av de sterkeste felgene som er å få tak i.

Det er vel todelt, skrudde, smidde magnesiumfelger som tåler alt.

Kan så og si garantere at de ikke har den type skader. Isåfall ville jeg tatt de tilbake.

Skrevet

Ja okei, da beklager jeg =)

Har hele tiden trodd at dette var magnesium (har lest det tidligere), men da er det godt mulig det er en type alluminium. De er uansett kjent for å være utrolig sterke, så kast/skjevhet er jeg 99.8% at det ikke er.

Har fått bud på 13.000,-

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...