morteym Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Vurderer igjen å selge mine orginale BBS LM da en potensiell kjøper av bilen min er villig til å droppe felgene mot reduksjon i prisen. Det var mye interesse for disse felgene tidligere i vinter, da hadde framfelgen en skade i lakken og det var uklart hvor mye jobb det ville være å fikse den opp. Jeg har fått bort mesteparten av det synlige rustne varmsponet så langt, så jeg legger opp bilde av hvordan denne ser ut nå. Jeg har også bestilt nye dekk som er på vei i posten, så disse er ikke påmontert enda. De betalte jeg ca 6000 for. Har tidligere fått bud på 10-12.000,- for kun felgene før jobben med å få bort varmsponet ble påbegynt. Listepris i butikk var over 10.000,- per felg. Jeg fikk de billig til 30.000,- excl.moms (med dekk) i Sverige for noen år siden. BBS Lemans Foran: 18x8.5 ET38 (?) Bak: 18x9.5 ET32 Toyo Proxes T1-R Foran: 225/40/18 Bak: 255/35/18 Den skada felgen med riper: Bakfelg:
R Andersen Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Jeg er kun interessert i felgene, men du bil kanskje helst selge med dekk siden du har kjøpt nye..?
morteym Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 PM sendt. Hvis det skal bli aktuelt å selge bilen til redusert pris, så må jeg nesten ha penger for disse. Bud over 10-12k for kun felgene kan vurderes. Eventuelt byttes i noen skikkelige fete 19-20" BBS CH eller Enkreuz til E46 M3 hvor jeg evt betaler mellomlegg.
Espen M33 Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Sendte deg en PM angående disse felgene. Har du fått den eller?
Kristov Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Har de vært i balanseringsmaskin slik at du kan garantere at det ikke er høyde eller sidekast?
morteym Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Jeg har riktig nok hatt punkteringer, men ikke kjørt på felg, er rimelig sikker på at disse felgene ikke er skjeve da de er en av de sterkeste felgene som er å få tak i. Det er vel todelt, skrudde, smidde magnesiumfelger som tåler alt. Kan så og si garantere at de ikke har den type skader. Isåfall ville jeg tatt de tilbake.
morteym Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Kan bekrefte at felgene kan selges uten dekk.
R Andersen Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Det er ikke magnesiumfelger. Hva er prisen uten dekk?
///Martin Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Det er ikke magnesiumfelger.Hva er prisen uten dekk? Bud over 10-12k for kun felgene kan vurderes.
morteym Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Da er jeg feilinformert, men det er uansett sterke og lette felger. Hva er de laget av da?
morteym Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Ja okei, da beklager jeg =) Har hele tiden trodd at dette var magnesium (har lest det tidligere), men da er det godt mulig det er en type alluminium. De er uansett kjent for å være utrolig sterke, så kast/skjevhet er jeg 99.8% at det ikke er. Har fått bud på 13.000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå