Hitokiri Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Mange mener jo at alt av BMW er lekkert og vakkert, men ærlig talt så syns jeg våre venner i München av og til drikker litt mange pils i lunsjen. Syns f.eks at E60 er rimelig kjip. Gubbete er vel et dekkende ord, syns jeg. Og så tråkker jeg vel en del folk her inne på tærne når jeg slenger ut følgende påstand: E36 er ikke akkurat noen klassiker den heller. Syns dette er den uten tvil tristeste BMW-en som noen gang er designet. Mange som gjør vondt verre med vinger og overdreven styling også. Hvilke bimmere går det til å gå kaldt nedover ryggen på DEG?
Astri Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 ska eg vær ærlig uten å fornærma noen så syns eg at heilt originale e28 fronten ikkje e noe særlig fin... Liker ikkje heilt sånn som det skråa inn under fangeren... Please don't kill me?
Deep Dish Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Dette tema har vært oppe mange ganger tidligere, ligger bla en lang tråd her: http://bimmers.no/viewtopic.php?t=64464&highlight=styggeste+bmw
Astri Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Glenno skrev: Denne går det meg kaldt nedover ryggen på, he he: Haha! e34 likbil faktisk!!!
Søreng Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Synes E36 og E46 compact er noe av det verre som er på markedet!! Men å kalle E36 for stygg, det tror jeg du vil få mange i mot deg på! E36 coupe er vel noe av det designet som har holdt seg best opp igjennomtidene og var langt forrut for sin tid da det kom! Det må selvsagt være coupe da sedanen ikke er noe syn for øye, men i coupe versjon og helst med m-tech pakken er jo dette et smykke av en bil. Finnes mange verre BMW'er enn dette spør du meg.. Dagens syv serie f.eks er jo ikke dirkete pen! Ikke ser du veldig mange av den på veien heller, om dette er en direkte innvirking av pris eller design kan nok diskuteres opp og ned i mente.. Men noe episk design er det vertfall ikke!
Hitokiri Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 ja, jeg regner med at det er mange som vil være uenig i meg når jeg sier at E36 er støgg. Men uansett hvilken vinkel jeg ser en E36 fra, om det er coupe, compact eller cabrio, så ser den ikke noe særlig ut. Må for øvrig si meg uenig med Astro. E28 er en klassiker
Hitokiri Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Deep Dish skrev: Dette tema har vært oppe mange ganger tidligere, ligger bla en lang tråd her: http://bimmers.no/viewtopic.php?t=64464&highlight=styggeste+bmw Tema som meningen med livet og Guds eksistens har vært oppe tidligere det og, uten at det er noe problem å ta den opp igjen
Astri Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Hitokiri skrev: Må for øvrig si meg uenig med Astro. E28 er en klassiker Astro? Kim e det? Pirk pirk
Deep Dish Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Hitokiri skrev: Deep Dish skrev: Dette tema har vært oppe mange ganger tidligere, ligger bla en lang tråd her: http://bimmers.no/viewtopic.php?t=64464&highlight=styggeste+bmw Tema som meningen med livet og Guds eksistens har vært oppe tidligere det og, uten at det er noe problem å ta den opp igjen For all del.. Men du laget jo denne tråden fordi du ville vite hva folk her inne mener hvilken BMW som er styggest, ikke sant.!? Og i den tråden jeg henviste til, er det nesten 150 svar på spørsmålet ditt.!!! Er tross alt en grunn til at det er en søkefunksjon her på forumet.!!
Glenno Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Astri skrev: Hitokiri skrev: Må for øvrig si meg uenig med Astro. E28 er en klassiker Astro? Kim e det? Pirk pirk Veldig bra, pirk pirk, he he . Denne fronten du tenker på Astri?: Men denne syntes jeg iallfall er utrolig fin/ var fin front på iallfal (e28 venstre i bilde:
Superbeetle Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 hmm....tror ikke dette blir noe lett å finne svar på.. Jeg liker ingen orginale e36'er for å ha sagt det..Det er bare så ufattelig kjipt, men litt felger/senk/m-tech så blir det plutselig en av favorittbilene mine Samme leksen med e39, en prefacelift e39 helst med orange blink, org 16 el 17" felger og matte frontlykter ser usedvanlig fælt ut. Snakker om at e60 er gubbebil, vet nå ikke jeg.. Ellers så har jeg ikke så mye tilovers for bmw's skinnseter, det ser bare fælt ut. Med mindre det er sportstoler da Ellers så syntes jeg ikke så veldig om x3 og e46 compact. liker heller ikke faceliftfangeren til e46(den med små runde tåkelys) den er fæl!! Kanskje jeg bare ikke ikke liker helt orginale biler
znork Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Bmw'er som ikke ser bra ut i mine øyne er e36 og e39.. blir ikke noe bedre med " litt felger/senk/m-tech "
Superbeetle Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 znork skrev: Bmw'er som ikke ser bra ut i mine øyne er e36 og e39.. blir ikke noe bedre med " litt felger/senk/m-tech " Smaken er som baken... Sa han som har bestilt 1-serie coupe.. Men, ja...tror denne debatten bare blir tull av jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå