Superbeetle Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 1 serie coupe e ganske stiligt. caben og. hehe...joda, minner meg om Vw eos. Ikke noe jeg ville hatt(om jeg hadde hatt råd) Men nok om det.... E34 skrår jo like mye inn som e28, slik du påpekte i starten btw
maurtin Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 E46 og E36 compact må være de styggeste. Orginale E39 er heller ikke så pene. E30 cab faller heller ikke helt i smak med meg...
Hoem Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Synes E36 er en av de styggeste, spesielt som compact, men der slår jo E46 også godt ut..
EirikL Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 X5, X3, alle compact og siste enerasjon 7-serie! Biler vi kunne vært foruten!
Spiritus Sancti Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 e30 cab e46 compact nyeste 7 serien x3 2002 (og endel de andre dere entusiaster kaller klassikere) Er de som er mindre pene spør du meg..
Patrick B Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 e30 cabe46 compact nyeste 7 serien x3 2002 (og endel de andre dere entusiaster kaller klassikere) Er de som er mindre pene spør du meg.. E46 compact er like rå som den spoilern på bilen din i avataren
Hitokiri Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 2002 (og endel de andre dere entusiaster kaller klassikere) Er de som er mindre pene spør du meg.. Husk at disse bilene ble laget i en helt annen tid da. Sjekk hvordan andre "vanlige" biler så ut på den tiden...
Spiritus Sancti Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 e30 cabe46 compact nyeste 7 serien x3 2002 (og endel de andre dere entusiaster kaller klassikere) Er de som er mindre pene spør du meg.. E46 compact er like rå som den spoilern på bilen din i avataren HAHAHA, tok du deg nær av noe jeg sa eller søten? Grow up..
BRIO Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Jeg liker ingen orginale e36'er for å ha sagt det..Det er bare så ufattelig kjipt, men litt felger/senk/m-tech så blir det plutselig en av favorittbilene mine Samme leksen med e39, en prefacelift e39 helst med orange blink, org 16 el 17" felger og matte frontlykter ser usedvanlig fælt ut. Snakker om at e60 er gubbebil, vet nå ikke jeg.. : e39 er en av de fineste BMWene laget de siste 10 år. Klassiskt nydelig design. e36 er det heller ikke noe i veien med. En forutsetning er jo selvfølgelig at bilen er godt holdt og ikke matt i lakk mm. Kan heller spare meg for det meste av styling. Jeg kjenner folk som synes at en lada blir tøff bare mann henger nokk juletrepynt og skjørter på den. Lær dere å se hva designeren har tenkt når de tegnet bilene. Særpreg og rene linjer forsvinner med all slags styling.
Hitokiri Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Styling er generelt en uting syns jeg. Noen unntak finnes, spesielt M-tech-styling. Det verste jeg ser er en E36 med en diger frontleppe, grisestygge 18-tommere som subber oppi hjulbuen og et drøss med LCD-skjermer inne. Topp det av med en stor bakvinge og en grell farge, så har du faenmeg en RÅSTYGG bil!
torodd Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Di styggeste bilene som bmw har deseinet må nesten være den nye 6 serien og 7 serien føre facelift. Og ellers så syns jeg at e60, e90 og x5 er noen av di peneste bilene i verden, sommenlignet med biler i samme prisklasse...
BMW89 Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Mange mener jo at alt av BMW er lekkert og vakkert, men ærlig talt så syns jeg våre venner i München av og til drikker litt mange pils i lunsjen.Syns f.eks at E60 er rimelig kjip. Gubbete er vel et dekkende ord, syns jeg. Og så tråkker jeg vel en del folk her inne på tærne når jeg slenger ut følgende påstand: E36 er ikke akkurat noen klassiker den heller. Syns dette er den uten tvil tristeste BMW-en som noen gang er designet. Mange som gjør vondt verre med vinger og overdreven styling også. Hvilke bimmere går det til å gå kaldt nedover ryggen på DEG? jeg syns også e36 er den styggeste og mest anonyme bmwen. men e60 syns jeg er den aller fineste av de nye bmwene. de nye 3sereien ser jo ikke ut bakfra
Hitokiri Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Den nye 3-serien ser jo helt fantastisk ut bakfra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå