Søreng Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Vurderer å kjøpe meg justerbart senkesett til bilen, siden jeg allikevel må bytte ut demperene framme. Lurer i den anledning på om det er noen som har noe å anbefale.. Har ikke lyst å betale alt for mye heller! Skal ikke ha noe ekstremsenk og trenger heller ikke noe som er ultrastivt da jeg liker å kjøre uten nyrebelte Takk for alle svar
hagenisse Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Siden du ikke skal ha ekstremsenk, ikke vil betale alt for mye og ikke skal ha det knallstivt hadde jeg kjøpt et helt vanlig sett med fjærer og dempere av en annerkjent leverandør.
anders87 Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Eller gå for FK Automotive coilovers som jeg har, på www.styling-tech.no for 10 lapper Lønner seg med kvalitet
Søreng Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 Ja, kjenner til fra mange andre ting at kvalitet lønner seg.. Hvor mye må jeg regne med å måtte ut med hvis jeg skal ha et ok ett?
anders87 Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 "AP Fahrwerke leverer kvalitetsfjærer og justerbare sett til lave priser. AP justerbare senkesett til utrolige lave priser anbefales på det sterkeste." AP Justerbart senkesett : 7690 + frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå