SteffenM2 Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Hei. Skal selge den ene båten min nå, for og få nok penger til ny motor til den andre. Er egentlig utrolig fornøyd med den, selges med tungt hjerte. Båten er en Hurricane 370 Sport, med 07modell Yamaha Vmax 15hk. Driver og pusser den opp nå, mangler bare lakk. Dette vil bli gjort før salg. (båten kan bli solgt kun ferdig sparklet, men prisen vil fortsatt bli den samme, ellers taper jeg for mye penger) Det følger med havnekallesje, gass og gir, styring og en sofa med plass til to. Bensin tank følger også med, og ratt. Dette er ikke en vanlig Hurricane, dette er sport versionen, som har "vinger" på siden, kan sammenlignes med en Fugitive, utenom at denne er enda raskere, pluss. dette er en lettet version av den orginale sport versionen, og jeg har enda ikke blitt fra kjørt av annet en Winrace'r. Dette er ingen konkuranse båt, men oppfører seg som en, går veldig fort og tar svinger veldig bra! ligger også pent og lett i vannet, veldig lett kjørt. Motoren er top notch, har ALDRI hatt noen problemer med den. Starter på andre-tredje draget etter vær vinter. Båten selges for 25tusen. Vil du overaske sønnen/datteren din med båt? her har du en bra og rask mulighet. Om du bestemmer deg for og kjøpe den nå, kan jeg lakkere den i den fargen du vil ha. Imotsetning til pristilegg, om den lakken koster mere enn hva den jeg har gjør. Kontakt info. Steffen Guldager 47304561 Svarer på sms og tlf. Ikke noe problem. Bilder kommer senere!
SteffenM2 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Denne ble solgt for mange år siden desverre.
Stene89 Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Dæven, ingen som ser når tråd er startet eller? xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå