2000Touring Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Merker du om den hydrauliske strammeren strammer i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnis Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Den strammer litt, men reima blir alt for slakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Da tror jeg at jeg villespurt på merkeverkted om det i det hele tatt kan være feil reim, og kan det ikke det - så er det bareå kjøpe seg ny strammer. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Da tror jeg at jeg ville spurt på merkeverksted om det i det hele tatt kan være feil reim, og kan det ikke det - så er det bare å kjøpe seg ny strammer. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnis Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Skal gjøre det, takk for hjelpen Du får en fin kveld du å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå