Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello!

Lurer på å bytte ut mine BMW M-parallel felger i noen pene felger til E46.

Inpresset på felgene har jeg ikke foran meg, kan i verste fall sjekke det opp, men står på E46 i dag og skal vel da passe E36 og E87.

235/40-18, av merke billigdekk, Wanli. (hehe)

Felgene er greie, kan brukes, men kan med fordel pusses opp. Er runde, men noe klarlakk er flasset, dette kan visst pusses og poleres for den tålmodige.

Dekkene har nok mønster, men er noe kast i dem. Vet ikke hvor ille, men det kjennes som risting i bilen min hvertfall. Dette er dekkene og ikke felgene!

Kan også vurdere salg.. Saken er at min søster skal overta bilen og hun vil ikke ha 18tommere. Noen som har noen pene bmw felger?

Slenger opp et bilde.

w43heg04qx85htof01wz.jpg

55hl7zi0uweq16ox6zlz.jpg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jepp! Dem er knall fine på E36.. Hadde slike felger på caben jeg hadde i sin tid, og det var nydelig!

Grunnen til bytte evt salg er at bilen skal selges til min søster og hun var ikke veldig interessert i 18toms...

Skrevet
å hva er dette verdt?

Aner jeg ikke.. Gir dem ikke bort, men er interessert i bytte mot 17toms evt bud.

Skrevet

Det er jo selvsagt replikaer Gs selger. Det er nok dine også, iom disse egentlig kom som en option til E39. (mener jeg)

Uansett,

Link Her

Edit:

Forøvrig synd det ikke er dimmen som er oppgitt i linken du har. Er ute etter disse felgene om dagen.

Skrevet

det der er jo felger til E39.. de vil jo stikke laaangt utenfor skjermene.. gs har sluttet med disse hjulene til e36/46.. finner dem hvertfall ikke under 3serie som pakke...?

men det er jo ikke poenget her.. vil bytte med noen 17toms jeg.. evt bud..

Skrevet
det der er jo felger til E39.. de vil jo stikke laaangt utenfor skjermene.. gs har sluttet med disse hjulene til e36/46.. finner dem hvertfall ikke under 3serie som pakke...?

Det har du helt sikkert rett i. Poenget var egentlig bare fra min side og vise deg hvor sånn ca de lå i pris nye. Ferdig snakka :)

Skrevet
Fortell din søster at slik skal det være. M parallell er lekre felger, og passer flott i 18"! :)

Ja, dem er det.. kom ut fra butikken i stad og så bilen på utsiden... er i grunn veldig pent, skulle bare sluppet den ned litt.. i grunn veldig i tvil.. får du noe god pris på gummi, Gunnar?

Skrevet

Det har du helt sikkert rett i. Poenget var egentlig bare fra min side og vise deg hvor sånn ca de lå i pris nye. Ferdig snakka :)

Sånn sett ja, hehe!

Jepp!

Vi får se hvordan dette ender.. er kresen av meg.. hehe!

Skrevet

men siden det er wanli, kan ikke probleme dine skyldes at dem får rette sider ved å stå for lenge? forsvinner ikke etterhvert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...