Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem med lekkasje inn i kupeên... Dette kommer sannsynligvis inn rundt frontruta eller rett over torpedoveggen. Noen som vet om dette er vanlig på denne bilen? er det en slags syke?? Begynner å bli temmelig lei av å skru ut alle delene innvendig hele tiden. :) Klarer liksom ikke helt å finne lekkasjen.. Noen som vet?

Takk

Skrevet

Mulig det kommer fra radiatoren til varmeapparatet.

Har hatt noe lignende problem på en SAAB 900 og en Golf 2.

Men det er jo egentligt litt feil forum og spørre på, men;)

Skrevet

Sikker på at det ikke kommer fra lastekassa da? Det er iallefall en svakhet på disse. De er (de tidlige modellene var iallefall sånn) ikke konstruert for å ha tung last der bak, så skjøten mellom førerhus og lasteplan revner. Har vært borti det på 3 stk.

Skrevet

Men Skoda var også slik. Rant inn vann hele tiden..

Jeg hadde på silikon nederst på frontruta i skjøten mellom skjerm og panser. Ble bedre etter det. Samt, la sikringsboksen stå åpen inni bilen, da renner vannet evt på gulvet bare.

Jeg hadde også problemer med at kjørelyset slo seg på selv, begynte bare å sette kontakten av og på hver gang jeg skulle kjøre. Foruten det så var det en knall bil jeg ikke hadde noe problem med på 2 år.

Skrevet

hvis du går ut av bilen, og stiller deg forran, så ser du feilen. den ligger nemlig i merket i grillen! bytt ut med et annet, av typen bmw, og du blir kvitt problemet :wink:

Skrevet
hvis du går ut av bilen, og stiller deg forran, så ser du feilen. den ligger nemlig i merket i grillen! bytt ut med et annet, av typen bmw, og du blir kvitt problemet :wink:

Har hatt 2 bmw'r med lekkasje inn. Så er nok ikke bare Skoda. Forøvrig meget gode biler og billig i drift. Samt billig i innkjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...