patchy Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Har et problem med lekkasje inn i kupeên... Dette kommer sannsynligvis inn rundt frontruta eller rett over torpedoveggen. Noen som vet om dette er vanlig på denne bilen? er det en slags syke?? Begynner å bli temmelig lei av å skru ut alle delene innvendig hele tiden. Klarer liksom ikke helt å finne lekkasjen.. Noen som vet? Takk
Hankook Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Mulig det kommer fra radiatoren til varmeapparatet. Har hatt noe lignende problem på en SAAB 900 og en Golf 2. Men det er jo egentligt litt feil forum og spørre på, men;)
Espen M33 Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Sikker på at det ikke kommer fra lastekassa da? Det er iallefall en svakhet på disse. De er (de tidlige modellene var iallefall sånn) ikke konstruert for å ha tung last der bak, så skjøten mellom førerhus og lasteplan revner. Har vært borti det på 3 stk.
mAZE Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Men Skoda var også slik. Rant inn vann hele tiden.. Jeg hadde på silikon nederst på frontruta i skjøten mellom skjerm og panser. Ble bedre etter det. Samt, la sikringsboksen stå åpen inni bilen, da renner vannet evt på gulvet bare. Jeg hadde også problemer med at kjørelyset slo seg på selv, begynte bare å sette kontakten av og på hver gang jeg skulle kjøre. Foruten det så var det en knall bil jeg ikke hadde noe problem med på 2 år.
Gunnar Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Er ikke dette en vanlig Golf-sykdom som også Skodaene adopterte? I så fall burde det være lett å finne svaret..
kazynor Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 hvis du går ut av bilen, og stiller deg forran, så ser du feilen. den ligger nemlig i merket i grillen! bytt ut med et annet, av typen bmw, og du blir kvitt problemet
Hitokiri Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 ..en BMW pickup? Da må han vel evt bygge om en X3 eller noe
kazynor Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 tror det lå bilde av en bmw pickup på "styggeste bmw" tråden hehe...
Ballder Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 ..en BMW pickup?Da må han vel evt bygge om en X3 eller noe
Hitokiri Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 En ombygget X5 hadde vært mye tøffere. Eller en 120d pickup haha
mAZE Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 hvis du går ut av bilen, og stiller deg forran, så ser du feilen. den ligger nemlig i merket i grillen! bytt ut med et annet, av typen bmw, og du blir kvitt problemet Har hatt 2 bmw'r med lekkasje inn. Så er nok ikke bare Skoda. Forøvrig meget gode biler og billig i drift. Samt billig i innkjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå