Mainn Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Ønsker meg bilder av E36 sedan M-tech med ORIGINAL M-tech-understell, Dvs 20-25mm. Ser de høye ut tro, eller er det å leve med? Kan godt skrive med hvilke felg-/dekkdim som er på bildet også. På forhånd takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Du må jo selv bedømme om de er høye el ikke.. For min del er de da 50mm for høye med den senken.. Her er to pene sedaner slik de bør være senket Den øverste har iallefall 17" m-contour.. Vil anta at disse er senket 60-70mm foran litt avhengig av type senkesett.. Begge bilene har også en leppe under fronten og står på en slik måte at de virker lavere i fronten enn de faktisk er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Ikke helt original M-tech vel, he he. Men flotte biler da! Har en selv som sansynligvis er senket 60mm forran, og den ser jo tøff ut, MEN; jeg bor slik til at veien ikke alltid er brøyta når bilen skal frem, og da er jeg redd det kan bli dyrt. Tenkte defor på original M-tech, og har derfor lyst til å se en slik utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå