Gå til innhold

slett


ove.b.
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min mye påkostet BMW. Står en 328 motor i den. Ombygd på kvåle auto i stavanger for 42000. Motoren er kjøpt på GS.Kilometer stand er ca. 105000 på motoren. Har kvitteringer på ombyggning og bekrefelse på Km, fra GS bildeler. Ellers er det byttet alt av slitedeler, har kvitteringer for minst 70 000. Nye bremser, nye dempere, fjærer, foringer, vannpumpe, strammehjul kvasse kammer+++. Selges til høystbydene over 75 000. Ring for mer info. Tlf; 40040466.ps: bilen er en 91mod.Kan også byttes i annen bil med eller uten melommlegg. hqifq7btutxf8bxwwv8n.jpgmg]g] dixxbkn24pghnknst078.jpgmg]dixxbkn24pghnknst078.jpg12nx80xi81kb869sklmc.jpgksu0zgk7ctacx2yxyt3u.jpghttp://images.bimmers.no/files/8c2eg1hhknwa3rgh0zil.jpghiag6cpophka7y3851ly.jpgvs40bgetp61tcov8666f.jpgyw1zengk34b9f5pi6vdw.jpguh4m2jc77jbfmjwup5r0.jpgjmfwlgi6ok09cpg8n90u.jpg
cvxqvdpuiw6msgatx8lg.jpg
x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren på bildet er ikke en 328 motor ihvertfall.

Det er M50 motor, og mest sansynligvis en B25.

Samme saken som på bilen til han med kompressor dette.

Driver GS med lureri eller borrer dem opp motorer og sier at det er 328 motor?

M52B28 ble lansert i 95, og har oljepåfyllingen fremme og har annet innsug.

Så, som sagt, det der er en gammel M50 motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren på bildet er ikke en 328 motor ihvertfall.

Det er M50 motor, og mest sansynligvis en B25.

Samme saken som på bilen til han med kompressor dette.

Driver GS med lureri eller borrer dem opp motorer og sier at det er 328 motor?

M52B28 ble lansert i 95, og har oljepåfyllingen fremme og har annet innsug.

Så, som sagt, det der er en gammel M50 motor.

Mulig det er en 325 topp ser ut som det når jeg leser i papirene fra kvål auto men resten er 328 beklager så mye.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren på bildet er ikke en 328 motor ihvertfall.

Det er M50 motor, og mest sansynligvis en B25.

Samme saken som på bilen til han med kompressor dette.

Driver GS med lureri eller borrer dem opp motorer og sier at det er 328 motor?

M52B28 ble lansert i 95, og har oljepåfyllingen fremme og har annet innsug.

Så, som sagt, det der er en gammel M50 motor.

Mulig det er en 325 topp ser ut som det når jeg leser i papirene fra kvål auto men resten er 328 beklager så mye.
Modifisert en 2.8l topp til å passe på motoren står det i kviteringen så er nok en 328 topp alikevell..ring kvål auto hvis du ikke tror meg de har en av norges beste på bmw motor der kan også legge inn bilde av kviteringen. men er ikke her får å diskutere ha en fin dag .
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stussa også på detta nå. skulle trodd GS lurer folk her. men vist din også er en 328 så er min også det. da er bare motorene bygd om.

sorry off topic

Det stemmer virker som mange her inne vill mer diskutere en å kjøpe, bil slenger den på finn om et par dager hvis ikke det skjer noe her. bilen har kosta meg sykt mye å selger den med stort tap :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har IKKE 328i topp! Den utveksten til Vanos er ikke bare å fjerne den er støpt i aluminium og er en del av toppen.

Har motoren alublokk da? Det veldig lett å sjekke! Grå farge er alu, rustfarge er jern.

Har den grenrør i støpejern (M50) eller rustfritt stål (M52)?

Tviler sterkt på at GS ombygger (stroker) M50 motorer da det er mye jobb. Den ville kostet mer i timepris enn den er verdt.

Den har også feil innsugmanifoil, oljepåfylling feil sted og feil luftmassemåler.

Edit: gasspjeldet er også M50 ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har IKKE 328i topp! Den utveksten til Vanos er ikke bare å fjerne den er støpt i aluminium og er en del av toppen.

Har motoren alublokk da? Det veldig lett å sjekke! Grå farge er alu, rustfarge er jern.

Har den grenrør i støpejern (M50) eller rustfritt stål (M52)?

Tviler sterkt på at GS ombygger (stroker) M50 motorer da det er mye jobb. Den ville kostet mer i timepris enn den er verdt.

Den har også feil innsugmanifoil, oljepåfylling feil sted og feil luftmassemåler.

grå farge på blokka grenrør i rusfritt stål.motorer ble kjøpt på bs og ombygd på kvål auto .

Edit: gasspjeldet er også M50 ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Din 328 motor:

hiag6cpophka7y3851ly.jpg

En M50 motor fra min 1991 325i:

motor1.JPG

Finn 3 feil? :) Bortsett fra pornofilteret og ene AC slangen ser det himla likt ut synes jeg..

Hadde vært artig å sett papirene fra GS, og sett hva de faktisk har gjort.. har de stroka den opp, skifta veiv osv? For en ombygging eller skifte til M52B28 er det ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har IKKE 328i topp! Den utveksten til Vanos er ikke bare å fjerne den er støpt i aluminium og er en del av toppen.

Har motoren alublokk da? Det veldig lett å sjekke! Grå farge er alu, rustfarge er jern.

Har den grenrør i støpejern (M50) eller rustfritt stål (M52)?

Tviler sterkt på at GS ombygger (stroker) M50 motorer da det er mye jobb. Den ville kostet mer i timepris enn den er verdt.

Den har også feil innsugmanifoil, oljepåfylling feil sted og feil luftmassemåler.

Edit: gasspjeldet er også M50 ser jeg.

grå farge på blokka og rustfritt stål grenrør.??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...