Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dim. felger : 4stk 10x19 (boltsirkel er 5x120, 20mm innpress)

Dim. dekk : 2stk 255,35,R19

2stk 175,35,R19

Pris dekk&felg er 14 000kr, men kan også selges hver for seg.

ring viss du er interressert, tlf 97032935

pcs37risqqvs0wyp042v.jpg

Skrevet

det står jo ganske klart og tydelig at alle er 10x19, siden eg ikkje har skrevet at de er noe annet og i tillegg har nevnt at det er fire felger... Pass på deg sjøl, istedenfor alle andre... og viss du leser litt bedre neste gang så kanskje du får med deg hele teksten! ubrukelig...

Skrevet
det står jo ganske klart og tydelig at alle er 10x19, siden eg ikkje har skrevet at de er noe annet og i tillegg har nevnt at det er fire felger... Pass på deg sjøl, istedenfor alle andre... og viss du leser litt bedre neste gang så kanskje du får med deg hele teksten! ubrukelig...

Tja. Hva kan jeg svare til dette da? at du er en hyggelig selger?

Men selvfølgelig er jeg ikke vanskelig. Jeg bor i bergen og det finnes nok av andre felger!

Lykke til med salget.

Ps! ligg den topicèn din under riktig post da!

Skrevet

Siden du er litt vanskelig så kan jeg vel forklare mine spørsmål. Jeg har selv en e39 Jeg vet at det ikke går med 10X19 forran på denne. ( ikke har jeg hørt om noen som vil bruke penger på 10X19 rundt hele bilen heller.)

Derfor ville jeg vite om det faktisk var 4 stk. iom at om det ikke var det hadde dette vært aktuellt.

Hvilket merke er dekkene? 275/35r19 er faktisk en litt sær dimmensjon da 275/30r19 er det mest naturlige på den. 35 profil gir ett avik på 4.62% menst 30 profil gir avik på 0.02% ( så bra det går ann å få det)

Skrevet

var egenltig ikkje nokke problem fremme, men måtte bruke 5mm spacere... beklager sur tone isted(skylder på hard dag) men eg er enig med at det at 19x10 er for mye fremme... tenkte kanskje at noen nyere mod. kunne passet bedre til disse felgene, evt.en X5... da må jo selvsagt dekkene skiftes... dekkene ar av merket hankook, og heter "ventus s1 evo" og det er som sagt kun brukt en gang... når det gjelder profilen på dekkene valgte jeg 35 pga jeg syns det blir for lite gummi med 30...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...