tinnsoldaten Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Har siklet meg ut felger eg SKAL ha til bilen min .... Breyton GTS matt svart Finner de på Breyton.no men ikke på Breyton.com Noen som vet om dette er ny modell av felg eller om det er en gammel felg? Grunnen til at eg spør e fordi eg skal ha en til å sende de fra tyskland til meg , billig billig.... men først må felgene finnes frem..... Skal ta meg en telefon i morgen og snakke med nordisk felgimport , de som tar de inn til Norge. Med litt flaks så blir det nye sommersåler om ikke så lenge.... Sommerfelgene: Vinterfelgene: [
tinnsoldaten Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Dette er vist ny felger... 8,5x20 veier 12,5 kg 1600,- kr i usa 10x20 veier 14 kg 1700,- kr i usa BUhuuu koster 5000,- i norge......
PenguiN- Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Disse var så fete at jeg nesten fikk en halvfeit en!!
tinnsoldaten Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Ja min gikk tvers gjennom tastaturet , så det blir nye felger på meg og nytt tastatur.... Har en mulig tilgang på kontainer som går jevnlig fra USA med masse ledig plass , skal ha meg en prat med fyren så kanskje vi kan organisere en ordning vi alle kan ta nytte utav. Får mannen la oss si 500 kr felgen og vi betaler moms så kommer en felg på 1700 på bare 2600,- det er halv pris av det de selges for her til lands. Sikle sikle.....
Johnny Bravo Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Jeg også har siklet på de gts felgene Har tro på 19x8,5 og 9,5. Må se hvordan de gamle blir når de er nylakket, men de blir jo aldri ferdig og jeg begynner å bli utålmodig etter å få på sommerfelger på e46'n!!
tinnsoldaten Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Får de nye felgene på mandag , kommer med nye michelin dekk foran og bak . Betalte kun 19 800,- for alt sammen.... Dyrt nok synes eg... Men akkurat passe fett blir det
Johnny Bravo Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Da forventer jeg at du tar en hel del bilder og legger de inn her!
tinnsoldaten Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Dette gjorde seg... oppdrag "grom uten krom" e ferdig.....
Ad|oS Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Ikke mer enn det må være, men var pent! Er absolutt ikke noen fan av mørke felger, men her er et av de få unntakstilfellene til at det skulle se bra ut :D
Johnny Bravo Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Ble fett det der ja Men synes de ser koksgrå ut jeg? Skulle ikke du ha matt svart?
tinnsoldaten Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 Hehehe , jo egentlig. Ble litt paff når eg tok imot felgene , men faktisk så synes eg det er bedre med koksgrå , for litt bedre kontrast til dekkene og fargen matcher godt med det som er av karbon detaljer på bilen.
Johnny Bravo Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Skjønner. Gjorde seg jo bra med koksgrå da. Tror det egentlig er bedre enn svart også for å være ærlig Kunne tenkt meg akkurat de felgene og den fargen på min titansølv e46.. tror det hadde blitt en bra kombo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå