tovik Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Har nå nylig fått det problemet på min E36 coupe, at når jeg tar i håndtaket og vinduet skal gå ned før jeg åpner døren, så går det bare ned i bakkant. Akkorat som at det henger igjen i forkant.. Vist jeg presser det ned i forkant detter det like langt som det skal, før det går opp som normalt når jeg lukker døren. Noen som har vært borti dette? Virker som om det er slark en plass eller?
carlhaakon Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Har nå nylig fått det problemet på min E36 coupe, at når jeg tar i håndtaket og vinduet skal gå ned før jeg åpner døren, så går det bare ned i bakkant. Akkorat som at det henger igjen i forkant.. Vist jeg presser det ned i forkant detter det like langt som det skal, før det går opp som normalt når jeg lukker døren. Noen som har vært borti dette? Virker som om det er slark en plass eller? jeg hadde akkurat samme problemet med min gamle 320, jeg bytta selve dør heisen da fungerte den som den skulle en liten stund, men da jeg solgte den fikk den nye eieren samme problemet. kan være selve motoren som begynner og bli sliten. har du tatt av dør trekket og sjekka hvordan det ser ut der?
tovik Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 Har nå nylig fått det problemet på min E36 coupe, at når jeg tar i håndtaket og vinduet skal gå ned før jeg åpner døren, så går det bare ned i bakkant. Akkorat som at det henger igjen i forkant.. Vist jeg presser det ned i forkant detter det like langt som det skal, før det går opp som normalt når jeg lukker døren. Noen som har vært borti dette? Virker som om det er slark en plass eller? jeg hadde akkurat samme problemet med min gamle 320, jeg bytta selve dør heisen da fungerte den som den skulle en liten stund, men da jeg solgte den fikk den nye eieren samme problemet. kan være selve motoren som begynner og bli sliten. har du tatt av dør trekket og sjekka hvordan det ser ut der? Har hatt av dørtrekket ja, og sett litt, men kan ikke si at jeg så noe spesielle tegn på slitasje eller noe slikt noen plass.. Byttet plastklipsene i skinnen for ca 6mnd siden, ellers er det vel ikke gjort noe med vindusheisen så lenge jeg har hatt bilen..
Loffen Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Tipper det er armen som drar vinduet i fremkant som har hoppet ut av plastskinnen sin.
tovik Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Tipper det er armen som drar vinduet i fremkant som har hoppet ut av plastskinnen sin. Næj, armen er på plass, og vinduet fungerer helt fint når jeg trykker det ned/opp.. bare når jeg åpner døren at det henger litt..
carlhaakon Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Tipper det er armen som drar vinduet i fremkant som har hoppet ut av plastskinnen sin. Næj, armen er på plass, og vinduet fungerer helt fint når jeg trykker det ned/opp.. bare når jeg åpner døren at det henger litt.. kan hende motoren har gått for langt ned da så den ikke vil kjøre vinduet opp når du slenger igjen døren?
tovik Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Tipper det er armen som drar vinduet i fremkant som har hoppet ut av plastskinnen sin. Næj, armen er på plass, og vinduet fungerer helt fint når jeg trykker det ned/opp.. bare når jeg åpner døren at det henger litt.. kan hende motoren har gått for langt ned da så den ikke vil kjøre vinduet opp når du slenger igjen døren? Motoren kjører vinduet fint opp og ned når jeg bruker bryteren. og det går også fint opp når jeg lukker døren.. er akkorat når jeg åpner den problemet er. Da går vinduet ned i bakkant, men henger igjen i forkant..
carlhaakon Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 hmm kan jo vere de hvite plasstik sakene som du har bytta da, at de ikke er helt på riktig plass da du opner døda?
tovik Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 hmm kan jo vere de hvite plasstik sakene som du har bytta da, at de ikke er helt på riktig plass da du opner døda? Har prøvd og følge med de da vinduet går opp å ned når man åpner døren, men di holder seg fint i sporet slik de skal.. irriterende å måtte trykke vinduet ned i forkant hver gang
carlhaakon Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 hmm kan jo vere de hvite plasstik sakene som du har bytta da, at de ikke er helt på riktig plass da du opner døda? Har prøvd og følge med de da vinduet går opp å ned når man åpner døren, men di holder seg fint i sporet slik de skal.. irriterende å måtte trykke vinduet ned i forkant hver gang okei skjønner, vansklig og si hva det kan være da egentlig. husker selv jeg iriterte meg hele tia over viduet mitt også for hver gang jeg smelte igjen døra så smalt viduet litt atti kanten. du for nesten prøve deg fram litt så kansje du finner ut hva som er feilen
tovik Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 problem løst:D var skinnen som er merket på bildet, som hadde kommet litt for langt ned pga løs skru.. FLyttet dette opp ved pilen og strammet skruen skikkelig, etter det har det fungert flott:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå