Gå til innhold

ragua: BMW 320D 2004

ragua
 Share

Anbefalte innlegg

Gått knappe 92 000 km.. :) Full M-pakke i alle ender.. :)

Mye snadder på bilen. Full M-pakke... Harman Kardon anlegg osv.

Er ny i BMW verdenen. Har vært VAG mann til nå. Er litt spent på hvordan dette skal gå til vinteren igjen siden jeg er vant med quattro nå. :P

svein%20002.jpg

svein%20005.jpg

svein%20009.jpg

svein%20015.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer med en veldig fin BMW! Ser blank og fin ut :) E46 med M-tech er noe av det peneste fra BMW synes (selvfølgelig...) jeg og de gjør seg godt med de felgene. Går nok bra til vinteren også skal du se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer med en veldig fin BMW! Ser blank og fin ut :) E46 med M-tech er noe av det peneste fra BMW synes (selvfølgelig...) jeg og de gjør seg godt med de felgene. Går nok bra til vinteren også skal du se ;)

Var kun E46 med M-tech som var interesant for min del.. Eneste jeg liker av BMW.. ;)

Felgene er jeg litt usikker på om jeg skal beholde.. Ene felgen har begynt å flasse i finishen og forrige eier fikk fikset slik at jeg kunne få dem byttet hos everandøren. Og det hørtes ut som jeg kunne få velge hvilke felger jeg ville ha i den prisklassen.

Har sett litt rundt og det er veldig mange som har disse felgene så kanskje jeg går for noe litt mer "unikt".. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer med nydelig og strøken bil!

Overgang fra quattro, 4-hjulstrekk generelt til RWD vil jo være uvant for alle i førsten, men det går nok bra skal du se!:D

At forrige eier fikk ordnet så du får deg nye felger er jo helt knall da, men iogmed at bilen er såpass clean i stilen (jeg regner med du skal fortsette og ha den sånn), så ville jeg valgt en clean stil på felgene også, de du har er av de peneste jeg veit om til BMW!

Men men, din bil, ditt valg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer med nydelig og strøken bil!

Overgang fra quattro, 4-hjulstrekk generelt til RWD vil jo være uvant for alle i førsten, men det går nok bra skal du se!:D

At forrige eier fikk ordnet så du får deg nye felger er jo helt knall da, men iogmed at bilen er såpass clean i stilen (jeg regner med du skal fortsette og ha den sånn), så ville jeg valgt en clean stil på felgene også, de du har er av de peneste jeg veit om til BMW!

Men men, din bil, ditt valg! ;)

Har hatt styla bil som er totalt ubrukelig så den tida er jeg ferdig med. Planene for denne bilen er kun soting av ruter (hos firma..), effekt anlegg og felger som sagt.

Jeg er litt gira på Zito GTR.. Mange eiker, svart senter og chrome kant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig no må du kvile deg litt.. kjøpe svarte eika felga som alle andre har hehe. vær så snill ikke kjøp svarte eika felga. kommer bare mer og mer det. Jeg hadde valg en felg med masse eiker sånn som alpina har. dem passer sinnsykt godt til disse bilene hær. tro meg. tror flere kan so seg enig hær..

http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=200211913648

sånne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig no må du kvile deg litt.. kjøpe svarte eika felga som alle andre har hehe. vær så snill ikke kjøp svarte eika felga. kommer bare mer og mer det. Jeg hadde valg en felg med masse eiker sånn som alpina har. dem passer sinnsykt godt til disse bilene hær. tro meg. tror flere kan so seg enig hær..

Ja men du er en sær liten mann doffa.. :P Vil har noen med mange eiker og en god kant bake.. Har også titta litt på BBS Ch men ser at stort sett alle her har det så dem utgår.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ACS TypeIII er RÅTT på de fleste bmw og spess på E46/36

Fant ikke noen skikkelige bilder av E46 med de felgene men har et av selve felgen i hvertfall :wink:

82qriicu5i2capumyzs9.jpg

Ang. bakhjulstrekk kontra quatro så blir vel den største forskjellen at du får det mere morro :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ACS TypeIII er RÅTT på de fleste bmw og spess på E46/36

Fant ikke noen skikkelige bilder av E46 med de felgene men har et av selve felgen i hvertfall :wink:

Ang. bakhjulstrekk kontra quatro så blir vel den største forskjellen at du får det mere morro :twisted:

Ikke helt min stil det der.. :)

RWD vs Quattro er en annen diskusjon.. Hatt quattro i nesten 3 år og mann har det da sinnsykt morro med det på vinteren. Er et helt genialt system.. :) Dessverre står ikke kvaliteten på resten av bilene i stil med understellet...

Doffa: Har kun hatt bilen i 3-4 dager så mye er enda nytt men angrer ikke til.. Sendte avgårde noen kroner for bilen så den bør jo være bra! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder felger så kan det være greit å huske forskjellen på "alle" etter veien og "alle" på et forum som dette. I et forum som dette blir alt satt litt på spissen. Men jeg forstår godt at du vil ha unike felger. Endte selv om med BBS CH på min, men var også i tvil siden "alle" hadde de. Er ikke mange jeg har sett som har like på gata i ettertid (eller de du har) og mange kommenterer felgene fordi de synes de er spesielle og fine(!?)...

Anbefaler deg å bytte til det du selv liker og egentlig drite i hva alle andre har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...