bård Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Finnes biler levert orginalt med spacere, så noen krise er det vel ikke snakk om, selv om man må regne med litt slitasje. må bilen vises så er det jo bare å ta de av for visning.
530trønder Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 må bare spørr,kolles håpløse biler leveres med noe sånn dritt. dei inrømer jo ein konstruksjons feil i fra nya av på ein bil me å putte ei skive i mellom fer å få noe til å passe. i tilleg til å svekke ein konstruksjon.det er å selge eit problem. med garanti spørsmål.
Gunnar Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 må bare spørr,kolles håpløse biler leveres med noe sånn dritt.dei inrømer jo ein konstruksjons feil i fra nya av på ein bil me å putte ei skive i mellom fer å få noe til å passe. i tilleg til å svekke ein konstruksjon.det er å selge eit problem. med garanti spørsmål. Siden du spør; Porsche og Ferrari.
bård Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 I tillegg til Porsche og Fellali, så blir noen Lexus modeller levert med dette:) Men de er nok festet og tilpasset bilene bedre enn noen vanlige ettermarkeds spacere..
TJ Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 må bare spørr,kolles håpløse biler leveres med noe sånn dritt.dei inrømer jo ein konstruksjons feil i fra nya av på ein bil me å putte ei skive i mellom fer å få noe til å passe. i tilleg til å svekke ein konstruksjon.det er å selge eit problem. med garanti spørsmål. Her var det mange bastante meninger ja... Til opplysning er det i mitt tilfelle snakk om BBS felger og originale BBS-spacere. Og jeg vil vel ikke akkurat påstå at BBS går under kategorien "håpløse". Har også kjørt med 10mm spacere i mange år, uten å ha merket noen markant økt slitasje i forholdt til biler jeg har kjørt med uten spacere. Når det gjelder biltilsynet, så har jeg TÜV godkjenningspapirer til felgene med spacere til min bil. Så det burde vært håp hvis det dukker opp noen problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå