thorern86 Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 hvis noen har bilder av 60/40 senk send det gjerne på mail til meg. bestilte meg sett 60/40 sett fra kw. å da jeg fikk det på bilen virket det som den senket ihvertfall 80 foran. skulle svinge inn på en parkeringsplass,da subbet den nedi å reiv med seg den skjerm kanten som er brettet oppover ut. FAEN!!! så hadde blitt glad for bilder å sammenligne med. thorern86@gmail.com
Superbeetle Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Her er min ifjor med bilstein b10 60/40mm. Hvilke felger har du da?
thorern86 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 snakket akkurat med senk.no,skal sende bilder å div tall på fjærer til dem. kan hende dem har pakket feil eller noe i tyskland. hvis ikke får jeg vel tak i sånne klossser til å legge under fjære på 1cm ca? hjelper jo litt det da.
thorern86 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 la ut et bilde i den første posten...men skal ta et bedre senere.
thorern86 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 iforhold til orginal så senket den ihvetfall 80,kansje mer å. men skal prøve å gå ned litt på profilen på dekka foran. kan være det som må til..kjører på 225/40. å innpresset på felga er 35.. så får se om det hjelper:D
opt Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Synes det ser ut som rett høyde på bildet. Hvis det subbet ved fullt rattutslag kan du sette på noen skiver på tannstanga som gjør at du ikke får til fullt utslag, fås hos BMW. Opplevde forøvrig aldri at de subba på min bil og jeg hadde senka mer enn 60/40, men det var coilovers(KW), de er noe stivere enn cupkit fra KW.
HappyHenke Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Min med 60/40 Bilstein B10 (samme som superbeetle)
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 ser ut som det er normal senk det der ja... går jo fint det bare ikke sving så mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå