Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis noen har bilder av 60/40 senk send det gjerne på mail til meg. bestilte meg sett 60/40 sett fra kw. å da jeg fikk det på bilen virket det som den senket ihvertfall 80 foran. skulle svinge inn på en parkeringsplass,da subbet den nedi å reiv med seg den skjerm kanten som er brettet oppover ut. FAEN!!! så hadde blitt glad for bilder å sammenligne med.

thorern86@gmail.com

xsynuh2vxupvq9j8baf5.jpg

Skrevet

snakket akkurat med senk.no,skal sende bilder å div tall på fjærer til dem. kan hende dem har pakket feil eller noe i tyskland. hvis ikke får jeg vel tak i sånne klossser til å legge under fjære på 1cm ca? hjelper jo litt det da.

Skrevet

iforhold til orginal så senket den ihvetfall 80,kansje mer å. men skal prøve å gå ned litt på profilen på dekka foran. kan være det som må til..kjører på 225/40. å innpresset på felga er 35.. så får se om det hjelper:D

Skrevet

Synes det ser ut som rett høyde på bildet.

Hvis det subbet ved fullt rattutslag kan du sette på noen skiver på tannstanga som gjør at du ikke får til fullt utslag, fås hos BMW.

Opplevde forøvrig aldri at de subba på min bil og jeg hadde senka mer enn 60/40, men det var coilovers(KW), de er noe stivere enn cupkit fra KW.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...