thorern86 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 prøver nok med litt mindre profil...215 eller noe foran. værste var at jeg ikke hadde fult ratt utslag engang å fort gikk det heller ikke:( men men.. er vel ikke annet å gjøre ennn å slenge på en ny skjerm etterhvert å valse di kanta som er der:P takk for bilder folkens:)
HappyHenke Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Har faktisk selv opplevd skrapelyder ved full sving på hjulene, så det er nok bare noe man må leve med. Har 225/45-17 dim på hjulene foran.
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 kjipt bare brett den inn igjen og kjør videre hehe... men rart det skejdde... har du veldig myke dempere eller noe?
thorern86 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 det er helt nytt kw cup kit. så myke er dem ikke.. men skal høre om noen kan dreie inn navet litt.
Spinx Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Ahh samma det vel mysild like dyr på bensin uannsett;) da har jeg nok fylt fuel hos deg noen ganger wohoo
-Anders- Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Det der skjønner jeg ikke hvordan du har fått til. Ingenting er umulig, det vet jeg, men syns det ser rart ut. Skjermen din har ikke vært "små-fucked" fra før av da?
Mexos Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Helt vanlig med subbing med 60/40. Det er pent, men ikke helt bruksvennlig. Ihvertfall ikke med litt folk i bilen osv. Ta det jævli rolig over kanter når du har rattutslag. Synes også Innpresset din var noe lavt i forhold til Originalt. Kan være det som gjør det. E36 har jo 42 originalt så da står hjulet litt lenger inn i hjulbuen.
thorern86 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 skjermen var strøken den..men skal å høre med et firma om dem kan dreie inn navet litt. 5mm foran tenker jeg.. hvis ikke det holder endrer jeg bare profilen på dekk foran til 215.. å ja, skjermene skal VALSES!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå