SuperGaute Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Har liggende et sett felger, som selges billig da det må gjøres arbeid med trolig en (kanskje to) av felgene. Har vært en dårlig sveisejobb på innsiden av felgen, så ble noe ubalanse i bilen (sveiset for mye). Den andre felgen har bare en liten sveis. Fikk nye hjul fra forhandleren jeg kjøpte hos, så har ikke giddet å få dem fikset. I følge de jeg har pratet med som har peiling skal dette være fullt mulig. Felgene skal være ganske dyre etter det jeg forstod av tronrud bil. Evt kan man jo kjøpe en ny felg, og bruke de 3 andre. På utsiden er de strøken! Har opprinnelig stått på en E39, hvor den angivelig ikke hadde vært noen form for ubalanse i bilen. Men ble nå det på min E60. Selges fortrinnsvis i Bodø. Dekkene er tatt av. Pris diskuteres. Bilder:
SuperGaute Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Nja... Tenkte opprinnelig et par tusen. Men får jeg 1500,- så selger jeg dem hvis jeg slipper å begynne å sende dem. Trenger plassen i boden så.... Egentlig skulle jeg få fiksa felgen å selge, men får aldri tid. Har ingen sveisekompiser i Bodø lengre heller. Er for synd å bare lå så fine originalfelger ligge ubrukt. Koster vel tross alt noen tusen ny bare for en. Om man ikke er handyman selv, så vil jeg tippe at man finner noen som fikser det for rundt en 1000 lapp. Bare å si i fra om du vil se på dem. Vil tro dem vil gjøre seg veldig bra på femmern din!
S.Hafsmo Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 kunne hatt dem som vinterfelger. tenkte egentlig å høre for en kompis av meg som kjører E39. han skulle hatt noen nye felger. så jeg kan høre med han om han vil ha dem for den prisen.
SuperGaute Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 kunne hatt dem som vinterfelger. tenkte egentlig å høre for en kompis av meg som kjører E39. han skulle hatt noen nye felger. så jeg kan høre med han om han vil ha dem for den prisen. Ja gjør det du! Var vinterfelger jeg også hadde som plan for dem, men dem kan jo selvfølgelig brukes som sommerhjul også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå