Tsbusa Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Hei, Driver og kjøper meg E34 M5 understell og bremser. (Fjørbein, osv). En kompis sier dette passer så og si rett over på E28'en. Stemmer dette? Vet andre har gjort dette før, men jeg liker å undersøke litt, så jeg vet hva jeg begir meg ut på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Lalal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Hey, understell og bremser vil passe rett overpå e28, har sjekket og målt etter, driver selv og monterer e34 535i bremser på 528en Fjærbeina vil også passe, men er litt lengre så bilen blir ca 25mm høyere, etter hva jeg har målt meg frem til. Såååååååå, er det bare å få bt til å ikke legge merke til forandringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Hey, understell og bremser vil passe rett overpå e28, har sjekket og målt etter, driver selv og monterer e34 535i bremser på 528enFjærbeina vil også passe, men er litt lengre så bilen blir ca 25mm høyere, etter hva jeg har målt meg frem til. Såååååååå, er det bare å få bt til å ikke legge merke til forandringene Allt skal bli godkjent på denne. Har man god og seriøs dialog med BT, kan dette gå sjø Men takk for svaret, var det jeg også mente. Får vel bare sette på senkefjører med det samme da. Men passer coilovers ifra E34 sedan på e28 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Men passer coilovers ifra E34 sedan på e28 da? En kompis av meg har akkurat montert det på sin M535, bak gikk det rett på, men må ha på noen kortere fjærer, de som følger med er ca. 2 runder lengre en orginale M535 fjører. Framme må du borre opp to hull i del nr. 1 på bildet: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25 hvis jeg ikke har misforstått helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Jepp, E28 har 12 mm hull, E34 har 14 om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Kan stemme bra det, Knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kkorsnes Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Passer bakstillingen fra e34 m5 rett på e28? Hvis ikke, hvor mye må til for at d skal passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Traversen er bredere, så den går nok ikke. Uansett er det designmessig nesten prikk likt, så i mine øyne beholder du det du har, bare slenger inn noen powerflexforinger, e28 m5 stabstag og gode fjær og dempere. Diffen på 535i er sterk og tåler juling, men den kan forsterkes, om du googler så finner du nok ei oppskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kkorsnes Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Takker for svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå