Jokke Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 interiøret er meget pent og med minimal slitasje. midtarmlene i baksete selges bare komplett med dørtrekk. selges for 8000,- mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 har ikke noe bra bilder men.. mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Dette er jo en bra pris for dem som er ute etter sportsseter i skinn med dørsider Var i Malmø og henta tilsvarende interiør med elektriske framstoler da betalte ca 8000 NKR for dem med dørsider og noe annet stæsj Så her er det jo bare løp og kjøp, interiøret så bra ut på de få bildene som var lagt inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Ehh..... hvorfor skal du selge det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 bilen interiøret står i er rammeskeiv.. mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Legg ut mer bilder da. Jeg kan være interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Da har du vel flere deler du skal selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 ja dett har jeg.. hele bilen skal selges utenom motor/gir 92 mod 325i mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Hvilken skade er det på den? front, bak, sider eller helt totalvrak. Ta noen bilder av den da, legg også ut flere bilder av interiøret så får du sikkert en bra pris for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 bilen er frontskada.. men den har fått seg en go trøkk.. synest kansje ikke så godt på bilde.. kansje noen har en utenlansk 325 som de ikke vil betale engangavgift på?? da har jeg det du trenger.. mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinju Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 mye skal du ha for bakrutesenkeren og spoileren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 1500,- mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Dette er jo en bra pris for dem som er ute etter sportsseter i skinn med dørsider Var i Malmø og henta tilsvarende interiør med elektriske framstoler da betalte ca 8000 NKR for dem med dørsider og noe annet stæsj Så her er det jo bare løp og kjøp, interiøret så bra ut på de få bildene som var lagt inn Hvor ser du sportsseter hen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Dette er jo en bra pris for dem som er ute etter sportsseter i skinn med dørsider Var i Malmø og henta tilsvarende interiør med elektriske framstoler da betalte ca 8000 NKR for dem med dørsider og noe annet stæsj Så her er det jo bare løp og kjøp, interiøret så bra ut på de få bildene som var lagt inn Hvor ser du sportsseter hen?? Rett meg om jeg tar feil men det ser da ut som sportsseter med den puta for å trekke frem i forkant av stolene og armlene i baksete som sansynligvis har uttrekkbar koppholder? Men nå er ikke jeg noen guru på interiør da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå