Gå til innhold

Sort skinninteriør til e36 sedan selges!

Jokke
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er jo en bra pris for dem som er ute etter sportsseter i skinn med dørsider :shock: Var i Malmø og henta tilsvarende interiør med elektriske framstoler da :D betalte ca 8000 NKR for dem med dørsider og noe annet stæsj 8)

Så her er det jo bare løp og kjøp, interiøret så bra ut på de få bildene som var lagt inn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er frontskada.. men den har fått seg en go trøkk.. synest kansje ikke så godt på bilde..

kansje noen har en utenlansk 325 som de ikke vil betale engangavgift på?? da har jeg det du trenger.. :D

mvh joakim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en bra pris for dem som er ute etter sportsseter i skinn med dørsider :shock: Var i Malmø og henta tilsvarende interiør med elektriske framstoler da :D betalte ca 8000 NKR for dem med dørsider og noe annet stæsj 8)

Så her er det jo bare løp og kjøp, interiøret så bra ut på de få bildene som var lagt inn :D

Hvor ser du sportsseter hen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser du sportsseter hen??

Rett meg om jeg tar feil men det ser da ut som sportsseter med den puta for å trekke frem i forkant av stolene og armlene i baksete som sansynligvis har uttrekkbar koppholder? 8)

Men nå er ikke jeg noen guru på interiør da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...