Gå til innhold

37" Hyundai LCD-TV selges! Gi BUD! 2000++

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Grunnet overgang til HD-Projektor må jeg nok selge tven for å dekke inn litt av underskuddet.. hehe..

Hyundai 37" LCD-TV HLT-37F2 1366 x 768 HD-ready,HDMI,1200:1,8ms

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325796

Det jeg kan si om denne tven er at den gir meget mye tv for pengene. Har brukt den siden August i fjor og er meget fornøyd. Selges som sagt grunnet overgang til noe stort:p

Tv`en er i god stand. Leveres med HDMI-Kabel, strømkabel og fjernkontroll. Har hatt litt problemer med HD støtte mot PS3, men virket fint mot Xbox og HD-Tuner.

Garanti fra komplett.no

Bud starter på 2000,-

Kan leveres i Ålesundsområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, frakten på denne er vel noe høy vil jeg tro, så vennlligst by pris for tven uten frakt inkludert.

Skal sjekke opp fraktpris!

Martin: Tror jeg vil vente å se om jeg får litt høyere bud.. vil tro denne er verd litt mer enn 2000,- :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norgespakken egenemballert:

Pristillegg for spesialgods

Pakker med lengde over 120 cm, bredde over 60 cm og/eller høyde over 60 cm, pakker uten ytre emballasje og pakker i rulleform får et spesialgodstillegg.

Les mer:

Pristillegg for spesialgods

Kr 67,- (eksklusiv merverdiavgift) for pakker med lengde over 120 cm, bredde over 60 cm og/eller høyde over 60 cm. Det samme gjelder for pakker uten ytre emballasje og for pakker i rulleform. Det må også påregnes samme pristillegg dersom pakken er under minstemålene 23 cm x 13 cm x 1 cm og at dette fører til at pakken må sorteres manuelt.

Mål og vekt

Maks vekt: 35 kg pr kolli

Maks lengde: 240 cm

Maks lengde pluss omkrets: 360 cm

Minimumsmål: 23x13x1 cm

Så det blir nok 283+67=350,- i frakt for denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...