Gå til innhold

37" Hyundai LCD-TV selges! Gi BUD! 2000++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnet overgang til HD-Projektor må jeg nok selge tven for å dekke inn litt av underskuddet.. hehe..

Hyundai 37" LCD-TV HLT-37F2 1366 x 768 HD-ready,HDMI,1200:1,8ms

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325796

Det jeg kan si om denne tven er at den gir meget mye tv for pengene. Har brukt den siden August i fjor og er meget fornøyd. Selges som sagt grunnet overgang til noe stort:p

Tv`en er i god stand. Leveres med HDMI-Kabel, strømkabel og fjernkontroll. Har hatt litt problemer med HD støtte mot PS3, men virket fint mot Xbox og HD-Tuner.

Garanti fra komplett.no

Bud starter på 2000,-

Kan leveres i Ålesundsområdet.

Skrevet

Hehe, frakten på denne er vel noe høy vil jeg tro, så vennlligst by pris for tven uten frakt inkludert.

Skal sjekke opp fraktpris!

Martin: Tror jeg vil vente å se om jeg får litt høyere bud.. vil tro denne er verd litt mer enn 2000,- :P

Skrevet

Norgespakken egenemballert:

Pristillegg for spesialgods

Pakker med lengde over 120 cm, bredde over 60 cm og/eller høyde over 60 cm, pakker uten ytre emballasje og pakker i rulleform får et spesialgodstillegg.

Les mer:

Pristillegg for spesialgods

Kr 67,- (eksklusiv merverdiavgift) for pakker med lengde over 120 cm, bredde over 60 cm og/eller høyde over 60 cm. Det samme gjelder for pakker uten ytre emballasje og for pakker i rulleform. Det må også påregnes samme pristillegg dersom pakken er under minstemålene 23 cm x 13 cm x 1 cm og at dette fører til at pakken må sorteres manuelt.

Mål og vekt

Maks vekt: 35 kg pr kolli

Maks lengde: 240 cm

Maks lengde pluss omkrets: 360 cm

Minimumsmål: 23x13x1 cm

Så det blir nok 283+67=350,- i frakt for denne.

Skrevet

Hehe.. neei.. tror jeg må satse på rent salg her! har nok av gadgets!

• 2 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...