S.Arnesen Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Bare jeg som har problemer med gs sin nettside? ser etter saker og ting nå som de har kampanje, men siden byr bare på problemer...
Ad|oS Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Kommer greit inn på siden, men når jeg skal inn på kampanjeområdet blir det problemer. Skjer ikke noe når jeg skal inn på "Nye deler, Styling.." eller "Effekter"
S.Arnesen Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 samme som hos meg det da... kommer ikke inn på kampanje siden
Oderschvank Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 hadde samme problemet, er bare å prøve til det går:)
Vegar br. Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Noen som har samme problemet nå? ble så sinnsyk treg plutselig, og jeg holder på å bestiller deler. Vet ikke om bestillingen ble bekreftet eller ikke, og betaler med visa, og forholdsvis høyt beløp, irriterende..
NiFtY Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 pleier alltid gå inn via www.osbildeler.no når gs sin side lager faen. Siden funker for øvrig fint her. (nyeste versjon av firefox)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå