Thomaz Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Lurte på om noen kunne PS listene og dørhåndtak på bilen her rød da jeg er i tvil i hva jeg skal velge.. Syns den kler di svarte veldig bra.. Men tror det kan bli bra om listene og dørhåndtak lakkeres rødt, å cupleppa og diffuser svart.. På fårhond, takk
Larsinnj Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Ble vel kansje mer som å ta bort listene og dørhåndtakene det da men. Jeg mener at du skal beholde de svarte.
ChrZZ Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Mens jeg mener at du burde lakkere dem. Å ha ikke-lakkerte lister, gjør, i mine øyne, at bilen ser betydelig eldre ut enn det den trenger å være.
///Mysild Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 rød e36 med svarte detaljer er jo lovely gå for det... men vær effektiv med bumper care
carlhaakon Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 behold de svarte listene og dør håndtaket. mye penere etter min mening
Sweet_Protec Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Heeelt klart at du skal velge å ha det rødt.. som sagt tidligere bilen ser eldre ut med svarte lister... ser mye mere cleant ut om du har det rødt min mening da Meget pen E36 du har og Btw dama mi bor på festad så er der en del med E30'en min og tuter rundt.. mulig om vi ses?? denne kunne jeg tenkt å sett live
Thomaz Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Takk Er enig med dere som syns at bilen ser nyere ut med lakkerte lister, å da ha diffuser og sånn svart.. Men er jo åsså veldig pent med svarte detaljer.. Er ikke lett det her.. Er forresten ikke min bil, men blir helt lik Har du dame i Fenstad eller Festad? Er det i Fenstad så er det ikke umulig vi ses
Sweet_Protec Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Altså shellen på vormsund er det beste stedet for min bil, jeg elsker bilvaksen der... da kanskje du skjønner hva jeg mener?? hehe er nok fenstad i akershus ja Du kjenner kanskje Didrik og Gjøran??
mAZE Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Lakker listene og dørhåndtak røde. Uten tvil. Ble mye mer clean og nice da.
Thomaz Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 ja vet godt hvem det er.. Åsnes, hvor er det? Tror jeg kommer til å gå for lakkerte lister ja.. Blir mye freshere med det Mulig det blir no candy i lakken og.. Var visst noe som fremhever fargen uten å glinse no særlig spraglete..
Captain Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Delte meninger her, så kan jo komme med min også, mener at det helt klart, uten tvil, ser best ut svart, orginalt.....men for all del, gjør det du selv synes er penest, det er din bil Bor en liten orginal-polizei i meg, hehe
rolfi Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Frontfangeren ser jo ut som en sånn 1500kr dårlig GS kopi med integrerte lister når den har lakkerte lister... Men hver sin smak Jeg stemmer for ulakkerte.
-Anders- Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Ikke lakker lister. Mister kontrastene. E36 skal ha sorte lister!
Thomaz Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 Er enig i at det er pent med svarte lister.. Var egentlig det som var planen og.. Men begynte jeg å få noen ideer da.. Å det er ikke bra.. Hehe.. Syns di svarte listene står i fin kontrast til det rød.. samt at jeg syns det blir mye frehere men rød lister.. veldig usikker så blir spennende å se hva det blir..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå