Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen kunne PS listene og dørhåndtak på bilen her rød da jeg er i tvil i hva jeg skal velge..

181351.jpeg

181354.jpeg

Syns den kler di svarte veldig bra.. Men tror det kan bli bra om listene og dørhåndtak lakkeres rødt, å cupleppa og diffuser svart..

På fårhond, takk :)

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mens jeg mener at du burde lakkere dem.

Å ha ikke-lakkerte lister, gjør, i mine øyne, at bilen ser betydelig eldre ut enn det den trenger å være.

Skrevet

Heeelt klart at du skal velge å ha det rødt.. som sagt tidligere bilen ser eldre ut med svarte lister... ser mye mere cleant ut om du har det rødt :) min mening da :)

Meget pen E36 du har :) og Btw dama mi bor på festad så er der en del med E30'en min og tuter rundt.. mulig om vi ses?? denne kunne jeg tenkt å sett live :D

Skrevet

Takk :)

Er enig med dere som syns at bilen ser nyere ut med lakkerte lister, å da ha diffuser og sånn svart.. Men er jo åsså veldig pent med svarte detaljer.. Er ikke lett det her..

Er forresten ikke min bil, men blir helt lik ;)

Har du dame i Fenstad eller Festad? Er det i Fenstad så er det ikke umulig vi ses :)

Skrevet

Altså shellen på vormsund er det beste stedet for min bil, jeg elsker bilvaksen der... da kanskje du skjønner hva jeg mener?? :) hehe er nok fenstad i akershus ja :)

Du kjenner kanskje Didrik og Gjøran??

Skrevet

ja vet godt hvem det er.. Åsnes, hvor er det?

Tror jeg kommer til å gå for lakkerte lister ja.. Blir mye freshere med det ;)

Mulig det blir no candy i lakken og.. Var visst noe som fremhever fargen uten å glinse no særlig spraglete..

Skrevet

Delte meninger her, så kan jo komme med min også, mener at det helt klart, uten tvil, ser best ut svart, orginalt.....men for all del, gjør det du selv synes er penest, det er din bil :) Bor en liten orginal-polizei i meg, hehe

Skrevet

Frontfangeren ser jo ut som en sånn 1500kr dårlig GS kopi med integrerte lister når den har lakkerte lister... Men hver sin smak ;) Jeg stemmer for ulakkerte.

Skrevet

Er enig i at det er pent med svarte lister.. Var egentlig det som var planen og.. Men begynte jeg å få noen ideer da.. Å det er ikke bra.. Hehe..

Syns di svarte listene står i fin kontrast til det rød.. samt at jeg syns det blir mye frehere men rød lister..

veldig usikker så blir spennende å se hva det blir.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...