Pinky Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Noen som har skiftet baklyktene på E36?? Hvordan gjode du det?? Jeg har løsnet de fire mutterene, men lyktene sitter som bare det helt fast. Må jeg knuse lyktene?
hagenisse Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Heh, de kan sette seg godt. Prøv å dytte/banke på "pinnene" du løsnet mutterne fra.
Morten1989 Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 skru av mutterne, også tar du setter mutterme helt på enden av "pinnene" banker med hammer.
sveinern2 Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 skru av de 4 skruene. Også lirker du litt så du ser pakningen løsner litt, også prøver du å slå forsiktig på de pinnene. Lurt å legge en lite tre pinne utenpå så du ikke skader pinnene
vetu03 Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Gjør som det blir fåreslått over her... Funket for meg ofte pakningen eller pinnene som sitter.
Pinky Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Takker for alle svar Jeg har fått de av og det var veldig enkelt egentlig, bare de fikk rett behandling. Det som fungerte var å slå med hammer direkte på pinnene ca 10-20 ganger etter hverandre middels hardt. Pinnene tåler dette, det er ett litt tynnere parti i enden uten gjenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå