Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man åpner døren på e36 coupè så skal vinduet automatisk gå ned 1cm eller 2, og omvendt når man lukker døren igjen, og samme med lys i kupè, det skal vel også automatisk lyse når man lukker opp døra.

Men det funker ikke på min bil!

Forklarte dette for folka på GS, og dem bestilte da 2 stk av disse til meg:

"Org. 51228122299 51228122299 Låsedel dørlås (Org) Ny 88,92 3.0"

(søk på GS-bildeler.no så er det bilde osv...)

har ikke fått pakken enda, da det er noen deler som står i rest..

så jeg lurer på om det er den delen som må skiftes for at dette skal virke igjen?

Hvor og hvordan monteres denne delen?

ser at dem har slengt med pakninger også til disse :? :?

Skrevet

Hvor på bilen står disse montert da? regner med det er på døren, inni døren rett under håndtaket?

Skrevet

hei, skrudde av på begge sider! ikke noe ledninger bak der gitt :? hvordan fungerer det opplegget?? måtte åpne sidedekselet bak for å komme inn bakom låsen, men fant ingen ledning der heller..

Men er det ikke slik at når man skrur av den låsen at lyset i kupèen lyser konstant? er det denne delen som kalles microbryter forresten?

Skrevet

når jeg sjekker delenr som jeg har fått i min bestillingsliste så kommer jeg fram til en låsedel som koster 88kr, men når jeg går inn på GS og søker på reg.nr på bilen min så finner jeg tilsvarende del, men da til over 300kr!!

Skrevet

Er nr. 6 på bildet du skal ha, denne koster 315,90.-

Den sitter ikke på døra, ikke inne døra, men på dørstolpen... Det er denne som døra hekter når du lukker døra...

12736.gif

Skrevet

Jeg har litt av det samme problemet, men vinduet gjør et ærlig forsøk på å gå ned, men klarer ikke nok. Den går opp av seg selv, men ikke langt nok ned. Med mindre du hjelper den med bryteren fra bilen. HVa kommer dette av?

Skrevet

litt problematisk å ta ut hele låsekassen da det er sentrallås, og små stenger sokm går alle veier inni det trange helvetet inni der...

er klar over at den delen står i dørkarmen, skrudde den ut på begge sider, men var ikke noen ledninger bakom :?

men den bryter du sier som ligger bakom låsekassen, ligger den under eller over låsekassen? eller helt bakom, mot bakerste del av døren?

å i bestillingsllista mi står ett delenr, og når jeg søker på det på GS, får jeg vite at del nr 8 er den jeg skal ha:

2ijl6bn69h3u582kiiix.gif

den som er så rart er at denne koster 88kr! er det til en annen bil, og di på GS som har gjort feil eller?

Skrevet

Er ikke noe bryter i døra på coupe som jeg vet om. Er kun den i dørkarmen som må byttes, men disse skal jo ha strøm som sier fra når døra er igjen. Sikker på at ikke ledningene ligger og slenger nedi bak sidedekslene bak da? Er ikke så rart vinduene ikke går ned/opp og kupelyset ikke skrur seg av når de bryterne ikke får gitt noe signal. Håper jeg har forstått casen din rett her nå da.

Skrevet

det er 2 microbrytere inni døra på coupe..ein sitter på dørhandtaket og den andre på låskassen..(mulig det er annleis på nyere e36)

det går fint å ta ut låskassen,men da er trangt oppi der..

microbryteren er festa i en plastdings som står nedi et spor..bakpå låskassen der er det en torx skrue,løs den å dra plastdingsen rett opp..

Skrevet

må vel sjekke opp med di microbryterne du snakker om da.. er som sagt ingen ledninger til dørlåseren!

etter jeg hadde løsnet låsekassen på begge sider,og riglet litt, for så og skrue på låsekassen ijen, så fungerte pasasjerdøra dint med kupèlys og vindu gikk fint opp/ned, men så sluttet detå virke ijen etter bare 5 min... prøvde å rigle i ledninger og kontakter, mn ingen reaksjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...